// // //
//
Блоги
Персональний блог Дєди В.М.Практична робота 5.3
Практична робота по ознайомленню з весняними явищами в природі
ЗАВАНТАЖИТИ
Персональний блог Дєди В.М.Практична робота 5.2
практична робота з основ природознавства і методики ознайомлення з природою
ЗАВАНТАЖИТИ
Поради практичного психологаАлгоритм ефективної організації робочого дня
КРОК 1. Визначте свою мету в житті на найближчі роки. Візьміть ручку і папір і напишіть такі категорії: навчання, побут, взаємовідношення з іншими, риси характеру. Біля кожної з них напишіть те, що вам хотілося мати, змінити чи покращити в майбутньому. Виберіть 5-6 найосновніших цілей. Складіть план роботи по реалізації виділених перспектив на цей місяць, тиждень і конкретний план на наступний день.
КРОК 2. Проаналізуйте свій звичний розпорядок дня. На протязі кількох днів заповнюйте шаблон режиму дня, щоб зрозуміти, на що йде основна маса вашого часу.
КРОК 3. Прийшовши із занять, розподіліть свої справи в порядку їх важливості. Для цього поділіть справи на ті, які необхідно зробити не відкладаючи.
• Необхідно зробити та бажано зробити і дотримуйтеся порядку їх виконання
• Встановлення пріоритетів – основне правило ефективної роботи.
КРОК 4. Складіть оптимальний розпорядок свого дня, пам’ятаючи основне правило планування часу: 60:20:20
60% – запланована діяльність;
20% – непередбачена активність;
20% – спонтанна активність.
Отже, на роботу тратиться стільки часу, скільки його є в наявності. Знаходьте час для роботи, це – умова успіху. Знаходьте час для роздумів, це – джерело сили. Знаходьте час для гри, це – секрет молодості. Знаходьте час для читання, це – основа знань. Знаходьте час для дружби, це – умова щастя. Знаходьте час для мрії – це – шлях до зірок.
Одразу включайтеся, з головою поринайте у навчальний процес, щоб нічого не пропустити. Слід уже зараз зосередитися на успішному складанні першої сесії.
Пам’ятайте, що підготовка до неї починається … з першого заняття! Перед черговою лекцією не лінуйся хоча б побіжно переглянути конспект попередньої. Заодно з'ясуй, чи багато залишилося зовсім темних місць. Якщо прояснити їх не вдається навіть за допомогою підручника, не соромся звернутися до викладача - краще, якщо ти запитаєш його зараз, ніж він потім - на іспиті. Читати літературу теж треба починати відразу.
Іноді студенти вважають, що певна навчальна дисципліна не має практичного значення для майбутньої професії. Така установка унеможливлює процес активного слухання, що призводить до неефективного використання навчального та особистого часу. Проте, незважаючи на суб’єктивну думку про значення тієї чи іншої навчальної дисципліни, варто враховувати, що навчальні плани і програми складаються з огляду на досвід і потреби практичної діяльності. Нерідко в доцільності вивчення певного предмета можна переконатись лише з плином часу, під час виконання конкретних практичних завдань.
На семінарах та практичних заняттях не відсиджуйтеся, а виявляйте свою активність – доповідайте, уточнюйте, запитуйте, вчасно виконуйте отримане завдання.
Система вузівського навчання вимагає від студентів більшої самостійності в плануванні та організації власної діяльності. Вчорашньому школяреві зробити це буває дуже нелегко: якщо у школі щоденний контроль з боку вчителя змушував постійно й систематично готуватися до занять, то у вищому навчальному закладі рівень щоденного контролю зменшується. З’являється певна свобода дій, але цією свободою потрібно вірно скористатися, уміти вирізнити суттєве від другорядного. На жаль, через відсутність навичок самоорганізації, уміння розпоряджатися власним часом над першокурсником висить загроза пропуску занять, неуспішності в навчанні. Тому важливо планувати власну діяльність, намічаючи довгострокові плани на семестр, короткострокові плани на тиждень та найближчі плани на день.
Так, план на семестр виявлятиме цілісну картину роботи, яку потрібно буде виконати. Розташуйте його на видному місці, наприклад, над робочим столом, дзеркалом, на дверцятах шафи. При плануванні графіка на тиждень рівномірно за часом розподіляйте розумові, фізичні навантаження, час відпочинку, розваг, подорожей тощо. Найближчі плани на день краще складати напередодні ввечері, відмічаючи у переліку найважливіші справи.
Поради практичного психологаПоради практичного психолога для успішної адаптації студентів нового набору
1. Будьте оптимістом. Позитивний погляд на світ допомагає подолати страх і зберегти мотивацію. У перші дні й навіть тижні навчання Ви можете почувати розгубленість, а то й пригніченість - все навколо незнайоме, народу тьма, нікому до тебе немає діла. Це неприємний, але абсолютно нормальний стан, пов'язаний з адаптацією до нових обставин, що дуже скоро пройде. Для цього, активніше добивайтесь отримання потрібної Вам інформації та нових знань, не створюйте емоційну напругу у відносинах із одногрупниками, намагайтесь завжди бути приязним і доброзичливим, а головне, вірте у свої можливості і пам’ятайте, що Ви потрібні іншим людям.
2.Ефективно організовуйте робочий день. Починайте виконувати домашні завдання із складніших і важчих предметів. Чергуйте вивчення предметів таким чином, щоб не вчити подібні предмети один за одним (краще після математики читати історію, після літератури вчити фізику) – це допомагає кращому переключенню уваги і робить її більш стійкою.Використовуйте принцип «накинутись на проблему»: якщо вам важко заставити себе сісти за навчання, уявіть заданий матеріал у вигляді ворога, якого чим швидше подолаєш, тим швидше матимеш спокій. Чергуйте навчання і відпочинок: вивчивши один предмет зробіть невеликий відпочинок, щоб з новими силами приступити до вивчення наступного (найдоцільніше через 1 год. розумової праці робити перерви на 10-15 хвилин). Пам’ятайте, що запорукою високої працездатності є добрий глибокий сон (особливо корисний сон до опівночі, до 24 години). Добре виспавшись, Ви зможете справитись з більшим навантаженням. Вечірній час слід використовувати, в основному, для вивчення нового матеріалу, а ранішній – для повторень основних положень вивченого. На окремих аркушах чи в блокноті робіть виписки основних правил, дат, визначень, які необхідно вивчити. Час від часу повторюйте їх.
Блог ВВ1 курс
Лекція 1: ПЕРЕЙТИ
Лекція 2: ПЕРЕЙТИ
ПРАКТИЧНА 1-2
Блог ВВ21TO2016
Лекція1: ПЕРЕЙТИ
Блог студентки 1 курсу 1 групи ,Аліна РусланівнаВірш " Бо годі вже Вкраїні воювати... "
"Бо годі вже Вкраїні воювати..."

Так важко усвідомити... Війна
Прийшла, мов привид, божевільна!
Вона забрала тисячі життів,
І Україна стала розподільна.

Де справедливість, людяність і честь?
Коли все знову буде добре?
Не буде батьківських і материних сліз,
І стане Батьківщина - мила і хоробра.

І скаже батько сину - "Дочекався!"
І більше син його не буде сумувати,
А скаже - "Батьку, я й не сумнівався,
Бо годі вже Вкраїні воювати!"



Написала студентка 1 курсу 1 групи
відділення Видавничої справи та редагування
Прилуцького Гуманітарно-педагогічного коледжу
імені І.Я.Франка
Шульга Аліна Русланівна
Блог ВВ31ВС2015
Лекція1: Завантажити
Блог ВВ51ТО2015
Скріни з установки: ЗАВАНТАЖИТИ
Поради психологаЗабезпечення ефективних педагогічних умов у навчально-виховному процесі коледжу для успішної адаптації студентів І курсу

Актуальність теми

Здійснювана нині реформа освіти вимагає нових підходів до навчання студентів в умовах роботи коледжу.
Тривалість пристосування до нових соціальних умов становить 5-6 тижнів. Найбільш складними виявляються перші два тижні, коли фіксується бурхлива реакція на комплекс нових впливів.
Специфіка процесу адаптації у вузах визначається різницею в методах навчання і в його організації в середній школі і коледжі, що породжує своєрідний негативний ефект - дидактичний бар'єр,тобто першокурсникам не дістає різних навичок і вмінь, які необхідні у вузі для успішного оволодіння програмою. Спроби компенсувати це посидючістю не завжди приводять до успіху. Проходить чимало часу, перш ніж студент пристосується до умов навчання в коледжі. Багатьма це досягається дуже великою ціною. Звідси і низька успішність на першому курсі і відсів за результатами сесії. Пристосування до нових умов вимагає багато сил, через що виникають істотні відмінності у діяльності та результати навчання в школі і коледжі.
Розгляд процесу адаптації студентів до навчання в коледжі має включати ряд аспектів:
• психолого-педагогічний (пов'язаний з пристосуванням студентів до нової дидактичної системи , що принципово відрізняється від форм і методів школи).
• соціально-психологічний (що має зв'язок із засвоєнням учнями соціальних норм, встановленням і підтримкою соціального статусу в новому колективі).
• мотиваційно-особистісний (визначає формування позитивних навчальних мотивів і особистісних якостей).
• психофізичний (що передбачає, пристосування функцій і реакцій організму до вимог нового середовища.

Форми адаптації до навчання

Розрізняють три форми адаптації студентів-першокурсників до умов навчання в коледжі:
• Адаптація формальна, що стосується пізнавально-інформаційного пристосування студентів до нового оточення, до структури середнього спеціального навчального закладу, до змісту навчання в ній, її вимогам до своїх обов'язків ;
• Адаптація громадська, тобто процес внутрішньої інтеграції (об'єднання) груп студентів-першокурсників і інтеграція цих же груп зі студентським оточенням в цілому;
• Адаптація дидактична, стосується підготовки студентів до нових форм і методів навчальної роботи у коледжі.
Програма психолого-педагогічного супроводу студентів нового набору у період адаптованості
В якості результатів реалізації адаптуючи засобів на даному етапі виступають:
• визначення групи "ризику" студентів першого року навчання, в адаптації яких можливі глибокі та тривалі кризи;
• усвідомлення першокурсниками сутності проблем адаптаційного періоду, зміна характеру їх сприйняття;
• освоєння адекватних способів подолання та попередження проблем;
• розвиток мотивів навчальної діяльності;
• усвідомлення правильності зробленого професійного вибору;
• розробка програм досягнення успіху.
Робота розрахована на перший рік навчання і пропонує проведення заходів, які умовно можна розділити на 3 етапи.
Перший етап (вересень, жовтень) – припускає оцінку соматичного і психологічного статусу першокурсників, їх інформування про умови, організації та змісту навчальної діяльності в коледжі; діагностику комунікативних і організаторських здібностей, соціально-психологічну підтримку входження колишніх абітурієнтів у нову освітню середу.
Другий етап (листопад, грудень) – полягає в комплексному індивідуально - психологічному обстеженні студентів, вироблення рекомендацій і розробці індивідуальних програм для адекватного засвоєння навчального матеріалу і адаптації першокурсників в новому освітньому середовищу.
Третій етап (другий семестр) – передбачає використання отриманої інформації для проведення семінарів, індивідуальних і групових консультацій педагогів для запобігання виникнення проблемних ситуацій у навчальному процесі; корекційно-просвітницьку роботу із студентами для формування згуртованих студентських колективів і допомоги студентам зазнають високий або дуже високий рівні навчальної тривожності.
Основними завданнями щодо сприяння адаптації першокурсників до професійної освітньої середовищі коледжу служить:
1) підготовка першокурсників до нових умов навчання.
2) встановлення і підтримка соціального статусу першокурсників в новому колективі.
3) попередження і зняття у першокурсників психологічного і фізичного дискомфорту, пов'язаного з нової освітньої середовищем.
Однією з причин низьких темпів адаптації студентів є неузгодженість у педагогічній взаємодії між викладачем і студентом при організації способів вчення. Труднощі адаптації це не що інше, як труднощі суміщення зусиль викладача і студента при організації способів вчення.
Головне завдання педагога, особливо в адаптаційний період, розкрити перед студентами широке поле вибору, яке часто не відкривається перед людьми юнацького віку через їх обмеженого життєвого досвіду. Розкриваючи таке поле виборів, викладач не повинен, та й не може приховати свого оцінного ставлення до того чи іншого вибору. Слід тільки уникати занадто однозначних і директивних способів вираження цих оцінок, завжди зберігаючи за студентом право на самостійне прийняття рішення. В іншому випадку відповідальність за будь-які наслідки прийнятих рішень він з себе зніме і перекладе на викладача чи керівника академічної групи.
Особливо важливий кожен день першого тижня адаптації. Тому в ці дні повинні проводитись виховні години, присвячені знайомству першокурсника з історією та традиціями коледжу, викладачами, студентами, зі своєю групою і куратором .
Для успішної адаптації необхідним є прояв активної позиції, яка повинна бути не тільки у викладача, а й у студента, тобто повинна бути спільна діяльність. Студент повинен сам знаходити і вибирати для себе способи і шляхи досягнення тієї чи іншої освітньої мети, викладач - створювати для цього умови.
Які ж завдання треба поставити перед собою кураторам аби домогтися кращої успішності деяких студентів і допомогти їм адаптуватися в нових умовах?
Від куратора групи багато в чому залежить успішність адаптації першокурсників до нового соціального середовища, налагодження ділових і особистих контактів між членами групи. Успіх діяльності куратора групи першого курсу великою мірою залежить від чіткого усвідомлення й визначення основних напрямків, від оптимального вибору форм і методів виховання, значно вишукуючи ефективність керування адаптаційним процесом першокурсник
Таким чином, реалізація індивідуального підходу до студентів під час навчально-виховного процесу, у свою чергу, дозволяє оптимізувати процес адаптації. Але його успішність можлива лише за умови готовності педагога співпрацювати із практичним психологом.
Під час індивідуальної консультації куратор ознайомлюється з результатами психодіагностики кожного студента. Обговорюються методи і визначається тактика роботи, стиль поводження з тим чи іншим студентом та із групою в цілому. Визначаються студенти, що потребують психологічної допомоги. Ознайомлення куратора із соціально-демографічними характеристиками студентів, вивчення рис характеру, рівня знань і суспільної активності,вивчення системи міжособистісних відносин, що формуються у розвитку першокурсників, організаційних умінь і навичок
Крім індивідуальних консультацій, традиційним стало проведення семінару об’єднання кураторів академічних груп нового набору, у процесі роботи якого йде обговорення основних напрямків комплексної системи організаційно-педагогічних заходів, що дозволяють куратору оптимізувати роботу і швидше досягти необхідних результатів. Це такі напрямки:
- ознайомлення студентів з особливостями навчально-виховного процесу у навчальному закладі, професійне орієнтування;
- надання допомоги в науковій організації праці студентів;
- надання допомоги в організації самовиховання.
Час генерації сторінки: 0.5809 сек.
Запити до бази: 45
SET NAMES cp1251

SELECT * FROM cms_menu ORDER BY id ASC

SELECT id, title, link, config, internal, published, version, system FROM cms_components

SELECT p.id, p.plugin, p.config, e.event FROM cms_plugins p, cms_event_hooks e WHERE p.published = 1 AND e.plugin_id = p.id

SELECT id FROM cms_user_groups WHERE alias = 'guest'

DELETE FROM cms_online WHERE lastdate <= DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 3 MINUTE)

SELECT id as getfield FROM cms_online WHERE sess_id = '0j8ncq13he9906vi1ilj99fki3' AND ip = '54.162.133.222' LIMIT 1

INSERT INTO cms_online (ip, sess_id, lastdate, user_id, agent, viewurl) VALUES ('54.162.133.222', '0j8ncq13he9906vi1ilj99fki3', NOW(), '0', 'CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)', '/blogs/latest-2.html')

SELECT id FROM cms_stats WHERE (ip = '54.162.133.222' AND page = '/blogs/latest-2.html')

INSERT INTO cms_stats (ip, logdate, page, agent, refer) VALUES ('54.162.133.222', NOW(), '/blogs/latest-2.html', 'CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)', '')

SELECT NSLeft, NSRight FROM cms_menu WHERE id = '17'

SELECT id, title, link, linktype
                           FROM cms_menu
                           WHERE NSLeft <= 42 AND NSRight >= 43 AND parent_id > 0
                           ORDER BY NSLeft

SELECT 1 FROM cms_blogs WHERE ownertype='single' AND owner='user'

SELECT 1 FROM cms_blogs WHERE ownertype='multi' AND owner='user'

SELECT p.user_id, b.allow_who
				FROM cms_blog_posts p
				LEFT JOIN cms_blogs b ON b.id = p.blog_id
				WHERE p.published = 1

SELECT p.*, p.pubdate as fpubdate,
                       IFNULL(r.total_rating, 0) as points,
                       u.nickname as author, u.id as author_id, u.login,
                       b.allow_who blog_allow_who,
                       b.seolink bloglink,
                       b.title blog_title,
                       b.owner owner,
                       c.title as club_title,
                       c.clubtype as club_type
                FROM cms_blog_posts p
				LEFT JOIN cms_users u ON u.id = p.user_id				
				LEFT JOIN cms_blogs b ON b.id = p.blog_id
                LEFT JOIN cms_clubs c ON c.id = b.user_id
                LEFT JOIN cms_ratings_total r ON r.item_id=p.id AND r.target='blogpost'
                WHERE p.published = 1
                ORDER BY p.pubdate DESC
                LIMIT 10, 10

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4669' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4669'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4668' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4668'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4666' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4666'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4665' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4665'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4664' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4664'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4663' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4663'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4662' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4662'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4661' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4661'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '3896' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='3896'
			ORDER BY tag DESC

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '3895' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='3895'
			ORDER BY tag DESC

SELECT m.access_list
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE mb.position = 'top' AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)

SELECT m.access_list
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE mb.position = 'sidebar' AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'topmenu') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC

SELECT NSLeft, NSRight, NSLevel FROM cms_menu WHERE id = '17' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id as getfield FROM cms_menu WHERE parent_id=0 LIMIT 1

SELECT * FROM cms_menu WHERE id = 1 AND NSDiffer = ''

SELECT * FROM cms_menu WHERE NSLeft > 1 AND NSRight < 66 AND NSDiffer = '' ORDER BY NSLeft,ordering

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'maintop') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'mainbottom') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC