// // //
//

П'ять хвилин на роздуми

Автор блогу: Alex
Старі речі і не тільки
0
Ще одне спостереження: коли купуєш речі, то вони можуть подобатися або ні. Проходить час і ти хочеш замінити цацку на іншу. Але коли проходить ще трохи, ну чи не дуже трохи часу і цацка починає випригувати з рук, стукатися об підлогу, потрапляти під чиюсь чи твою задницю... від чого звичайно на ній з'являються полоски скотчу (велика вдячність за прогрес техніки, а то і досі ми все матали ізолєнтою), затверділі крапельки суперклею та всіляки пошкробинки. От тоді ти вже не хочеш купувати нічого нового, бо ця цацка вже стало твоєю, рідною. Так і в мене з ноутом, телефоном, тапочками, годинником... Але ще більше з друзями, яких не купиш ні за які грошики.
Як же тоді з цим жити?!
0
Є певні речі про які ніхто не говорить. Вони всім зрозумілі, але всі мовчки домовилися між собою не говорити про них. При цьому кожного мучить мулька звільнитися від ціх маленьких таємниць.Та вся біда в тому, що як тільки сказав про це, відразу відчув, що збрехав... До - було правда, після стало брехнею... Як же тоді з цим жити?!
Запрошуємо на «Кіночетвер»
0
Перегляд світових шедеврів кіноматографії під відкритим небом

«В Прилуках нікуди сходити… В Прилуках нічого робити… В Прилуках це та інше». Як говорилося в самій назві однієї телепрограми: «Не все так погано в нашому домі». І, знаєте, в деякій мірі ці слова заслуговують на увагу, адже давно відомо, що хто хоче – той шукає можливості, а хто не хоче – той шукає оправдання. Так от про те, що «в Прилуках нікуди сходити»: трохи більше ніж два місяці тому при центрі творчості дітей та юнацтва почав діяти майданчик перегляду кіно. Ідея з’явилася в голови ГО «Творче об’єднання “Art-Тема”» Артема Аніщенка, і з’явилася вона вже давно, ще рік назад, після кінофестивалю «Відкрита ніч», коли прилучани мали можливість вперше ознайомитися із сучасними короткометражними стрічками молодих українських кінематографів, які транслювалися з десятої вечора до четвертої ранку біля головного входу агротехнічного коледжу.
Де саме й коли це відбувається
Центр творчості – звучить абстрактно, якщо збираєшся прийти на «Кіночетвер». Підходити потрібно саме до танцювального майданчику (по простонародному він зоветься «кліткою»), що знаходиться в парковій зоні ЦТДЮ. Але коли йде дощ, то перегляд переноситься до актової зали. Все це відбувається щочетверга і, як правило, о 21:00.
Як вибираються фільми і що вже дивилися
В репертуар входять стрічки, які встигли зарекомендувати себе на фоні світової або вітчизняної класики, а також фільми із сильним ідейним навантаженням. Тобто, легше верблюду пролізти у вушко голки, ніж середньостатистичним комедіям та мильним операм втиснутися у формат «Кіночетвергів». Вибір репертуару проходить шляхом жеребкування, але не завжди. Інколи обираються фільми певного режисера, як то було в перший місяць, коли показували фільми Андрія Тарковського (стрічки «Іванове дитинство», «Дзеркало», «Сталкер» , «Андрій Рубльов»). На разі готується знайомство із сербським кінорежисером Еміром Кастурицею і вже в цей четвер, а точніше 18 липня, можна буде подивитися фільм «Арізонська мрія».
Окрім кіно ще є…
А ще перед переглядом фільмів постійно влаштовуються фізкульт-розминки у формі майстер-класів із хореографії, які проводять Катя Погорєлова та Юля Скиба, прибирання території або ж, як заплановано на цей «Кіночетвер», запускання літаків. Творчі майстерні завжди тематично підбираються до теми фільму, який можна дивитися зігріваючись смачним чаєм. Чайними справами, як правило, завідують Анна Олексієнко та Стас Шепелєв. Саме вони ініціювали приготування липового та імбирного чаїв і втілили їх в життя.
Приходьте, приймайте участь, пропонуйте свої ідеї і... приємного перегляду!
Олексій Паляничка
Віра, надія, любов...
0
Чули про те, що першою вмирає любов, потім віра, а потім надія. Що це все світлі відчуття і т.д. й т.п. Все це казки дідуся Панаса. По перше, надія - це сама жорстока річ, яка у нас є: доки ми надіємося - ми живемо в темряві та злиднях. Замість того щоб щось робити, ми просто нідіємося, або робимо недостатньо, лишаючи велику долю цій коварній леді... Їй можна - вона ж останньою вмирає, навіть нас переживе!
Віра. Сама віра вже йде з підвохом невірря. Це просто якась короткочасна, або довгочасна втіха, наркотики, що подавлюють сумніви та страхи. Є знання. Якщо ти знаєш, то вірити не доводиться. А щоб знати - потрібно перевіряти все, що тобі нав'язують як віру на практиці. Тобто, знову потрібно діяти.
Любов. Вона ніколи не вмирає. Вмирають закоханість, пристрасть, ще якась гормональна неврівноваженість, але не любов.
Вірі та надії довіряти не можна. Набагато дієвіше - відчай. Це свого роду армагедон в душі. Відомо, що перед тим як збудувати новий будинок на місці старого - потрібно знести старий.
Але коли тебе доводять до відчаю, любити важко через те що ти путав грішне з праведним. Любов - без прив'язаностей, а ми майже завжди хочемо все утримати біля себе. Хочеш жити - навчись любити. Тобто, навчись віддавати все і буть готовим в один прекрасний момент відпустити це. Хоча, якщо саме так робити, то сумніваюся, що тебе захочуть покидати.
Вандали на єврейському кладовищі
0
...Розвалили 13 надгробних монументів і на одному з них намалювали свастику
Відгуляли день молоді – тепер можна й пожинати плоди. Але які там можуть бути плоди, коли після стількох літрів випитого алкоголю в людині засинає все людське й прокидається доісторичний бабуїн із неймовірною дурістю в голові. Може, це й не зовсім точний опис зовнішності тих «джентльменів», котрі понищили надгробні пам’ятники на єврейському кладовищі, що неподалік міської лікарні, але їх внутрішній лик змальований якщо не досконало, то дуже наближено до об’єктивності.
Перші могили на єврейському кладовищі датуються початком XX століття. Частина його вже перетворилася на непрохідні джунглі з реп’яхів, кропиви та хмелю. Інша частина, за якою доглядає єврейська община Прилук, ще тримається в порядку. Але туди навідуються непрохані гості та лишають після себе шприци, пляшки з-під пива, а інколи й поламані надгробки.
Наслідки вандалізму були помічені 3 липня одним із членів єврейської общини Прилук. Він одразу ж зателефонував до Павла Ліпіна, який очолює общину. І вже Павло Григорович піднімав це питання перед СБУ, адже правопорушення вчинене на національному підґрунті (пам’ятний знак Бєліковій Анні Аврамівні був не лише повалений, хулігани на додачу ще й намалювали на ньому сріблястою фарбою свастику), а також перед Прилуцьким МВ УМВС, котре відкрило кримінальне провадження за статтею 297 Кримінального кодексу України (наруга над місцем поховання, тілом, рештками умерлого абощо). Ось так за декілька хвилин випуску адреналіну зловмисники повинні будуть сплатити до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян штрафу, а можливо, їх чекає дещо інше – це арешт на строк до шести місяців, обмеження волі до трьох років або ж позбавлення волі на той самий термін. Хоча, незважаючи на всю серйозність справи, Вандалізм на єврейському кладовищіПавло Ліпін сумнівається в позивному результаті пошуку вандалів і вважає, що швидше за все общині самій доведеться шукати гроші на відновлення надгробних знаків. А це немала сума, адже знайшлося лише три сім’ї родичів похованих, і лише одна родина сказала, що сама буде займатися відновленням. Цікавим є той факт, що про цей «героїчний» вчинок знають уже й за кордоном: до Павла Григоровича телефонували з Ізраїлю та Америки і запитували, чи немає могил їхніх родичів у списку тринадцяти понівечених, але таких не виявилося.
За словами Марії Ізраїлівни Моделєвської, схожий випадок уже траплявся, та того разу злочинців знайшли, і за їх кошти все було відновлено, хоча якість робіт була далеко не блискучою. Та все ж таки факт залишається фактом.
Правила
0
Кожен з нас на уроках української та зарубіжної літеретури хоч якусь фігню та й сказав про високі ідеали і вічні цінності. Але то все було у всяких 15 та 20 століттях і взагалі не з нами. Коли ж з нами щось подібне трапляється, то нам відразу стають важливими дві речі: своя Ж і думка інших. По великому рахунку одне від іншого не особливо відрізняється, адже 99% людських думов - це шлак про секс, гроші, щасливе майбутнє і, звичайно, про недоліки тих хто поряд. В цьому сенсі мені більше подобаются наркомани ніж "нормальні" люди: їм начхати на думку суспільства. Але наркота також не вихід. І де його знайти я поки що не знаю, бо залежу від цивілізації. Може просто прийняти правила гри суспільства, вивернути їх і просто прикалуватися із усього серйозного. Думаю так буде легше жити.
Собаки
0
Десь о 7:55 я йшов до центру творчості. Йшов та слухав Менсона: під нього мені світ сприймати таким як він є легше. Хоча він саме такий, яким ми його сприймаємо. Замкнуте коло, самсара, кімната з багатьма дверима за якими інша кімната з іншими дверима, які ведуть в інші кімнати. На зустріч мені йшов собака й роздивлявся навколо. Але ніхріна він не роздивлявся! Насправді він думав як мене вкусити і не отримати по писку. Хоча я собак не б'ю, бо їх і так життя побило. Вуличні пси нещасні та злі. Злі - бо нещасні і навпаки. Тільки голодний погляд проплив біля мене , майже відразу, тупий біль вдарив мене в п'яту, як Ахілеса Парісова стріла. Я повернувся, той придурок загавкав і побіг далі. Він порвав мені штани. Для чого - не зрозуміло. В чому був сенс його агресії?! Може в дитинстві на новий рік йому не купляли мандарини? Хто-зна...
В центрі творчості сьогодні ми дивилися фільм Анндрія Тарковського "Зеркало". Дехто говорив, що то брєд, дехто нічого не говорив, але мені фільм сподобався, хоча на середині я трішки спав. Там я побачив себе малого та відірваного від світу та запутаного в його сітях.
А може і той пес запутався і хотів перекусити липку павутину, але натрапив на мою ногу. Може і я так само когось покусав сам не помітивши цього?! Може ми всі кусаємо один одного лише через те, що запуталися в сітях, які плели для щастя і потрапили в них самі?
Прийшов додому вже о першій годині ночі. Так, як колись живучи в гуртожитку, підсмажив картоплі - делікатес голодних студентів. Прийшов хлопчина з яким ми зімаємо квартиру. Прийшов голодний, але з татуїровкою. "О, картопелька - то хароше діло", - сказав він. Ще вчора я б порівняв наші зарплати і з'їв би сам усе. Вчора, але не сьогодні. Сьогодні я мовчки розділив
ту картоплю, розлив у дві кружки пакет кефіру і сів їсти.
Розклад фестивалю «Мрій-Дім» для глядачів
0
Середа, 24 квітня
17:00 Урочисте відкриття фестивалю.
Амелі Натомб, «Пальне» драматичний театр ім.Георгія Еріставі (м.Горі, Грузія) – МБК

Четвер, 25 квітня
10:00-16:00 Конкурсні покази акторів «Домовик» – ЦТДЮ
10:00 Конкурс молодої режисури «4 кімнати», театр «Vinora – playing town» (м. Харків), режисер Вакуленко Сергій, вистава «Золота рибка» – спортзал ТСОУ
14:00 Конкурс молодої режисури «4 кімнати», театр «Vinora – playing town» (м. Харків), режисер Аскалєпов Тарас, вистава «DRACULA legend» – спортзал ТСОУ
18:00 Конкурс молодої режисури «4 кімнати», театр «PROтеатр» (м. Харків), режисер Гусаков Дмитро, вистава «Інша Людина» – ЦТДЮ

П’ятниця, 26 квітня
11:00 Конкурс молодої режисури «4 кімнати», театр «Мутабор» (Київ), режисер Смірнов Юрій, вистава «Церебротонічний ектоморф» – ЦТДЮ
17:30 Гості фестивалю акторський курс ЛНУ ім. І.Франка «Ілліада. Етюди» – хореографічний зал ЦТДЮ

Субота,27 квітня
15:00 Конкурс молодої режисури «4 кімнати» – майданчики будуть визначені за жеребкуванням
На конкурс «4 кімнати» можна потрапити лише за попереднім замовленням квитків.

Неділя -28 квітня
12:30 Конкурс кіноматографії «Кіноліфт», перегляд конкурсних фільмів – ЦТДЮ
13:30 Закриття фестивалю – ЦТДЮ

Замовлення квитків та довідки за тел.: 3-23-13, (050)784-15-07 – Альона
Віктор Моренець: «Ми повинні ідентифікувати себе як нація» (До дня 140-річчя з дня народження Миколи Михновського)
0
Сьогоднішній патріотизм закінчується на прикладанні руки до серця під час звучання гімну та й то не завжди. «Нічого особистого: просто хочеться краще жити», – можливо це й не є оправданням, але саме ці слова хочеться сказати, коли робиш закордонний паспорт. Навіть не те щоб краще, а просто НОРМАЛЬНО. В це поняття входять проживання в своєму будинку, здорове харчування, спокійне сприйняття того факту, що підходять якісь свята або день народження когось із членів сім’ї, а для багатодітних сімей є ще болючіші варіанти – це настання нової пори року та початок школи. Нема нічого поганого в бажанні працювати на благо держави та отримувати фінанси хоча б на мінімальні потреби. Я вже не говорю про відпочинок… Не той, до якого ми звикли: на цілий день приліпитися до екрану телевізора не відриваючи своє тіло від ліжка, а, наприклад, з’їздити в Карпати. В контексті всього сказаного було б доцільно привести цитату Сашка Положинського: «Здобули державу – втратили націю». Винити когось в цьому, шукати крайніх, все звалювати на владу… Чи, може, потрібно почати шукати причини в собі. Можливо конкретно ти і я робимо щось не те. Хто скаже, що потрібно робити, щоб можна було жити й працювати в рідній країні та не боятися за свій завтрашній хліб? Пропонуємо вам невелику розмову із автором книг «Земляки Миколи Михновського в боротьбі за Українську державність» та «Ічнянці в Армії УНР» Віктором Моренцем (остання у співавторстві із Віталієм Шевченко). Можливо вона дасть вам відповіді на деякі питання.

Чому ви обрали для своїх робіт тему відродження Українського націоналізму, а саме особистість Миколи Міхновського?

Особа Миколи Міхновського цікава як на мене тим, що руйнує ряд стереотипів, частину з яких нам, українцям, насаджують ззовні. Для мене головне те, що він виходець із нашого краю. Міхновський закінчив юридичний факультет Київського університету, і я мав честь закінчити юридичний факультет Київського державного університету. До речі - я єдиний на курсі, хто писав дипломну роботу та захищав її українською мовою на відміну навіть від тих самих галичан. Тепер про розбиті стереотипи. Перший – Міхновський за походженням син сільського священника, як тоді казали – попович. Він із себе зробив аристократа як внутрішньо так і зовнішньо. Він ніколи не опускався до рівня сучасників – соціалістів різного ґатунку, що розмовляли та вдягалися як селяни, підкреслюючи свою народність, імітували близькість з простим народом. У Миколи Міхновського завжди костюм, біла сорочка, метелик, зачіска, вуса не «аля-селянин», а «аля-барон». Це вольова людина. Другий – Міхновський - виходець із Лівобережної України, колишньої Гетьманщини, став основоположником та ідеологом українського націоналізму. Він безкомпромісний державник, розуміє роль армії в захисті прав нашого народу, не визнає ніяких політичних загравань з відкритими і прихованими ворогами незалежності України. Третій – чомусь вважається, що з українця не буде хорошого адвоката. Микола Міхновський за декілька років практики став успішнішим адвокатом, відкрив свою контору, бували роки за які його гонорари складали по декілька сотень тисяч російських рублів. Окрім цього заснував декілька газет, кредитне товариство. Успішний підприємець! Четвертий стереотип – існує така думка, що українці не вміють організовуватися, погані конспіратори, серед них багато зрадників. Царська жандармерія небезпідставно підозрювала Міхновського та членів заснованої ним Української народної партії, але не відомо жодного випадку зради її членів, викриття і розгрому цієї організації. Будучи студентом я зацікавився історією початку минулого століття тому, що саме в цей час за свою державність боролися не лише українці. Третя частина Європи йшла до своєї державності. Норвегія стала самостійним королівством у 1905 році. Потім - Фінляндія, Ісландія, Польща, країни Балтії, а ми – не змогли. Народи, які здобули тоді незалежність, не вимирали від голодомору, не «досліджували» зловісний ГУЛАГ і матеріально жили набагато краще на відміну від українців. Потім саме в цей час відбувається фантастичний технічний стрибок: за якихось 10 -20 років люди змінили мушкети на автоматичну зброю, зявилася авіація, підводні човни, автомобілі. Всього не перерахувати.

Ким був Міхновський для українського націоналізму?

Засновником, ніхто до нього це питання не піднімав.

Ще таке питання до Вас стосовно «10 заповідей УНП». Вони дещо збентежили мене в тому плані, що там всі люди іншої національності вважаються ворогами. Пам’ятаю із шкільної програми один твір, де вдова (українка) прийняла на ніч бурлак, які розмовляли російською мовою. Син тоді спитав у матері: «А хіба ж вони не такі самі, як наші пани?». Тобто поняття друг-ворог він визначав за мовним фактором. Але мати відповіла: «Ні. Ці люди такі ж як і ми: вони звичайні робітники». А вранці вона їм ще й на дорогу дала якихось харчів. Тобто чи не досить жорстко та категорично звучать заповіді Міхновського?

Розповім про свої враження. Я після закінчення третього курсу влітку 1989 року поїхав у складі студентського загону на роботу до Чехословацької соціалістичної республіки. Працював у місті Братислава на заводі залізобетонних конструкцій. Колектив багатонаціональний: словаки, угорці, цигани, поляки і українці. Останні – студенти з України. Всі інші в основному так звані «антисоціальні елементи»: «зеки», колишні «зеки», «хіміки». («Хіміки» – особи, які засуджені за дрібні злочини до робіт у так званому «народному господарстві»). Поляки як і ми були на заробітках. Мені було цікаво спілкуватися з представниками усіх націй. Сидиш в обідню перерву, розмовляєш з мадярами. Вони ту розмову починають так: «Чехи курви, мадяри курви, а от ми з вами брати». Коли розмовляв зі словаками, та бесіда така ж сама: «Чехи курви, мадяри курви, ми з вами брати». А потім на самоті сидиш і думаєш, а про що вони говорять, коли мене там нема? Потім така була ситуація: познайомився з поляками – вони жили з нами в гуртожитку. Посидів я з ними, випили по чарці за знайомство. Потім пропоную їм тост: «Вип’єм за панську Польщу!». Вони випили і питають: «Пан Віктор – поляк?!» (наголос в слові «поляк» на перший склад – ред.). Далі ще по чарці і починається «польська бесіда»: «Львів – наш! Київ – наш!». Після цього я підставляю свого кулака одному під ніс і кажу: «Люблін – наш!». Подіяло. Зверніть увагу навіть на рівні робітника-заробітчанина у Польщі дивляться на Україну, як на об’єкт. В Угорщині та Румунії багато хто марить і вголос говорить про Закарпаття і Буковину. Про «братів – росіян» і казати нічого: там Україна взагалі вважається тимчасовою історичною помилкою. Тобто ідеї Міхновського живі на сьогоднішній день

Я зрозумів вашу думку. Тоді я задам питання дещо по іншому. Я маю українські та російські корні: моя мати родом з Росії. Але прожив усе життя я в Україні, виховувався на українській літературі, розмовляю переважно українською мовою. Хоча важко говорити про себе як про патріота, але все ж таки щось відчувається отам всередині. Але разом з тим у мене родичі в Росії лишилися, в мене багато знайомих з-за кордону…

Я не кажу: всі, хто іншої національності – ворог. Ні! Я маю на увазі, що у людей підсвідомо закладений гегемонізм (гегемонія (грец. — провід, керівництво) — провідна роль якоїсь держави, міста у відносинах з іншими (наприклад, Афін чи Спарти серед грецьких міст); — або ж провідна роль якоїсь верстви населення в управлінні державою (скажімо, аристократії) – ред.). Життя на місці не стоїть. Тобто ми можемо обніматися, цілуватися під час зустрічей, але ми – українці повинні бути готові до того, що у наших сусідів може з’явитися політичне керівництво, який пред’явить до нас претензії. Ми їх і так постійно чуємо, а чи ми готові до боротьби? Ні! Хто очолює Міністерство оборони, Службу безпеки України? Особи, які стали громадянами України декілька років тому! Де це можливо?

Тобто ви говорите не кожну особистість окремо, а перш за все про націю?

Так, абсолютно вірно. Не потрібно нікого із сусідів називати чи робити ворогом. Але слабкість провокує агресію. Це моя особиста думка. Ми й так самі собі вороги в тій чи іншій мірі. Ти вийшов з приміщення, плюнув на свою землю – ти вже їй ворог, бо там лежать твої предки. Якщо ми, Україна і українці, хочемо бути суб’єктом у світі, то ми, задекларувавши себе як державна нація, повинні нести відповідальність за все: за кожне слово, за кожний вчинок. Нас важко ідентифікувати саме як українців, адже тільки ми переїзджаємо із рідного села чи містечка до Києва чи за кордон, як починаємо розмовляти «тіпа»російською мовою. Ви уявляєте поляка який приїхав із Бещад до Варшави і не розмовляє польською? Мене у Туреччині запитали: «Ви звідки?» Я відповів, що з України. Турок сміючись зауважив, що українці розмовляють російською, а ви мабуть з Польщі. Що можна на це відповісти? Ми повинні ідентифікувати себе як нація.
(Чекайте продовження)

Міхновський М.І. Десять заповідей УНП — Львів, 1903
1. Одна, єдина, неподільна, від Карпат аж до Кавказу самостійна, вільна, демократична Україна — республіка робочих людей.
2. Усі люди — твої браття, але москалі, ляхи, угри, румуни та жиди — се вороги нашого народу, поки вони панують над нами й визискують нас.
3. Україна для українців! Отже, вигонь звідусіль з України чужинців-гнобителів.
4. Усюди й завсігди уживай української мови. Хай ні дружина твоя, ні діти твої не поганять твоєї господи мовою чужинців-гнобителів.
5. Шануй діячів рідного краю, ненавидь ворогів його, зневажай перевертнів-відступників — і добре буде цілому твоєму народові й тобі.
6. Не вбивай України своєю байдужістю до всенародних інтересів.
7. Не зробися ренегатом-відступником.
8. Не обкрадай власного народу, працюючи на ворогів України.
9. Допомагай своєму землякові поперед усіх, держись купи.
10. Не бери собі дружини з чужинців, бо твої діти будуть тобі ворогами, не приятелюй з ворогами нашого народу, бо ти додаєш їм сили й відваги, не накладай укупі з гнобителями нашими, бо зрадником будеш.
Олексій Паляничка
Коли дивишся на життя зі сторони
+1
Хочу поділитися з вами своїм маленьким спостереженням. Воно полягає в тому, що наша доля і оточуючий світ залежать тільки від нас. Коли я був в опі, то постійно повторював, що я в ній знаходжуся і, в результаті, не міг з неї вибратися. Але коли перестав скиглити і почав діяти в тому напрямку, куди мене тягнули якісь незрозумілі розуму сили, то все почало налагоджуватися. Я завжди мріяв подорожувати і писати. За останній рік я побував у найвіддаленіших куточках України. Написання ессеїв мене вже не чіпляє, тому зараз я пишу першу свою п'єсу. До цього всього в мене є друзі, не "співпляшники", а друзі. Але щоб все це отримати, мені довелося відмовитися від деяких комфортних стереотипів - це навчальний заклад, навчання в якому не приносило мені задоволення, але прогнозувало стабільне отримання стипендії, це життя в батьків, де я міг їсти та спати скільки завгодно, це ще деякі дрібниці які я вже й не пригадаю. Тобто, щоб отримати те чого хочеш, потрібно твердо знати чого ти хочеш і йти до нього не дивлячись ні на що. А особливо не потрібно слухати розумних настанов тих що "прожили життя і знають". Нічого вони не знають, бо то їхнє життя і їхні помилки, які до вас не мають ніякого відношення. Але це не означає, що не потрібно прислуховуватися до порад, якщо це порада, а не сліпе повчання істуканів. А щоб були друзі, потрібно бути щирим і відкритим, бо в нашому світі дуже бракує справжнього. Пройде деякий час і люди до вас потягнуться, і намагатимуться бути з вами такими ж щирими... Потрібно тільки зачекати і чітко слідувати своїй цілі...
Сторінки: 1 2 3 4 Наступна Остання
Час генерації сторінки: 1.4760 сек.
Запити до бази: 69
SET NAMES cp1251

SELECT * FROM cms_menu ORDER BY id ASC

SELECT id, title, link, config, internal, published, version, system FROM cms_components

SELECT p.id, p.plugin, p.config, e.event FROM cms_plugins p, cms_event_hooks e WHERE p.published = 1 AND e.plugin_id = p.id

SELECT id FROM cms_user_groups WHERE alias = 'guest'

DELETE FROM cms_online WHERE lastdate <= DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 3 MINUTE)

SELECT id as getfield FROM cms_online WHERE sess_id = 'uk0q4296ugigvn1dl5o65kc9d3' AND ip = '54.159.113.182' LIMIT 1

INSERT INTO cms_online (ip, sess_id, lastdate, user_id, agent, viewurl) VALUES ('54.159.113.182', 'uk0q4296ugigvn1dl5o65kc9d3', NOW(), '0', 'CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)', '/blogs/p-jat-hvylyn-na-rozdumy')

SELECT id FROM cms_stats WHERE (ip = '54.159.113.182' AND page = '/blogs/p-jat-hvylyn-na-rozdumy')

INSERT INTO cms_stats (ip, logdate, page, agent, refer) VALUES ('54.159.113.182', NOW(), '/blogs/p-jat-hvylyn-na-rozdumy', 'CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)', '')

SELECT NSLeft, NSRight FROM cms_menu WHERE id = '17'

SELECT id, title, link, linktype
                           FROM cms_menu
                           WHERE NSLeft <= 42 AND NSRight >= 43 AND parent_id > 0
                           ORDER BY NSLeft

SELECT *
				FROM cms_blogs
				WHERE seolink = 'p-jat-hvylyn-na-rozdumy'
				LIMIT 1

SELECT nickname as getfield FROM cms_users WHERE id=88 LIMIT 1

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT 1 FROM cms_blog_posts WHERE blog_id = 29 AND published = 1

SELECT cat.*, IFNULL(COUNT(p.id), 0) as num
			FROM cms_blog_cats cat
			LEFT JOIN cms_blog_posts p ON p.cat_id = cat.id AND p.blog_id = 29 AND p.published = 1
			WHERE cat.blog_id = 29
			GROUP BY cat.id

SELECT p.id
                FROM cms_blogs b
				LEFT JOIN cms_blog_posts p ON p.blog_id = b.id
                WHERE b.id = '29' AND p.published = 1 AND b.owner = 'user'

SELECT p.*, 
                       IFNULL(r.total_rating, 0) as points, u.nickname as author, u.id as author_id
                FROM cms_blogs b
				LEFT JOIN cms_blog_posts p ON p.blog_id = b.id
                LEFT JOIN cms_ratings_total r ON r.item_id=p.id AND r.target='blogpost'
				LEFT JOIN cms_users u ON u.id = p.user_id
                WHERE b.id = 29 AND p.published = 1 AND b.owner = 'user' 
                ORDER BY p.pubdate DESC LIMIT 0, 10

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '1890' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='1890'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '1889' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='1889'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '1812' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='1812'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '1811' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='1811'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '1810' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='1810'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '1059' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='1059'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '1058' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='1058'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '69' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='69'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '68' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='68'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '67' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='67'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '88' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '88' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT m.access_list
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE mb.position = 'top' AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)

SELECT m.access_list
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE mb.position = 'sidebar' AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'topmenu') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC

SELECT NSLeft, NSRight, NSLevel FROM cms_menu WHERE id = '17' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id as getfield FROM cms_menu WHERE parent_id=0 LIMIT 1

SELECT * FROM cms_menu WHERE id = 1 AND NSDiffer = ''

SELECT * FROM cms_menu WHERE NSLeft > 1 AND NSRight < 64 AND NSDiffer = '' ORDER BY NSLeft,ordering

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'maintop') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'mainbottom') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC