// // //
//

Поради практичного психолога

Автор блогу: Практичний психолог
Всі рубрики (2)
Алгоритм ефективної організації робочого дня
0
КРОК 1. Визначте свою мету в житті на найближчі роки. Візьміть ручку і папір і напишіть такі категорії: навчання, побут, взаємовідношення з іншими, риси характеру. Біля кожної з них напишіть те, що вам хотілося мати, змінити чи покращити в майбутньому. Виберіть 5-6 найосновніших цілей. Складіть план роботи по реалізації виділених перспектив на цей місяць, тиждень і конкретний план на наступний день.
КРОК 2. Проаналізуйте свій звичний розпорядок дня. На протязі кількох днів заповнюйте шаблон режиму дня, щоб зрозуміти, на що йде основна маса вашого часу.
КРОК 3. Прийшовши із занять, розподіліть свої справи в порядку їх важливості. Для цього поділіть справи на ті, які необхідно зробити не відкладаючи.
• Необхідно зробити та бажано зробити і дотримуйтеся порядку їх виконання
• Встановлення пріоритетів – основне правило ефективної роботи.
КРОК 4. Складіть оптимальний розпорядок свого дня, пам’ятаючи основне правило планування часу: 60:20:20
60% – запланована діяльність;
20% – непередбачена активність;
20% – спонтанна активність.
Отже, на роботу тратиться стільки часу, скільки його є в наявності. Знаходьте час для роботи, це – умова успіху. Знаходьте час для роздумів, це – джерело сили. Знаходьте час для гри, це – секрет молодості. Знаходьте час для читання, це – основа знань. Знаходьте час для дружби, це – умова щастя. Знаходьте час для мрії – це – шлях до зірок.
Одразу включайтеся, з головою поринайте у навчальний процес, щоб нічого не пропустити. Слід уже зараз зосередитися на успішному складанні першої сесії.
Пам’ятайте, що підготовка до неї починається … з першого заняття! Перед черговою лекцією не лінуйся хоча б побіжно переглянути конспект попередньої. Заодно з'ясуй, чи багато залишилося зовсім темних місць. Якщо прояснити їх не вдається навіть за допомогою підручника, не соромся звернутися до викладача - краще, якщо ти запитаєш його зараз, ніж він потім - на іспиті. Читати літературу теж треба починати відразу.
Іноді студенти вважають, що певна навчальна дисципліна не має практичного значення для майбутньої професії. Така установка унеможливлює процес активного слухання, що призводить до неефективного використання навчального та особистого часу. Проте, незважаючи на суб’єктивну думку про значення тієї чи іншої навчальної дисципліни, варто враховувати, що навчальні плани і програми складаються з огляду на досвід і потреби практичної діяльності. Нерідко в доцільності вивчення певного предмета можна переконатись лише з плином часу, під час виконання конкретних практичних завдань.
На семінарах та практичних заняттях не відсиджуйтеся, а виявляйте свою активність – доповідайте, уточнюйте, запитуйте, вчасно виконуйте отримане завдання.
Система вузівського навчання вимагає від студентів більшої самостійності в плануванні та організації власної діяльності. Вчорашньому школяреві зробити це буває дуже нелегко: якщо у школі щоденний контроль з боку вчителя змушував постійно й систематично готуватися до занять, то у вищому навчальному закладі рівень щоденного контролю зменшується. З’являється певна свобода дій, але цією свободою потрібно вірно скористатися, уміти вирізнити суттєве від другорядного. На жаль, через відсутність навичок самоорганізації, уміння розпоряджатися власним часом над першокурсником висить загроза пропуску занять, неуспішності в навчанні. Тому важливо планувати власну діяльність, намічаючи довгострокові плани на семестр, короткострокові плани на тиждень та найближчі плани на день.
Так, план на семестр виявлятиме цілісну картину роботи, яку потрібно буде виконати. Розташуйте його на видному місці, наприклад, над робочим столом, дзеркалом, на дверцятах шафи. При плануванні графіка на тиждень рівномірно за часом розподіляйте розумові, фізичні навантаження, час відпочинку, розваг, подорожей тощо. Найближчі плани на день краще складати напередодні ввечері, відмічаючи у переліку найважливіші справи.
Поради практичного психолога для успішної адаптації студентів нового набору
0
1. Будьте оптимістом. Позитивний погляд на світ допомагає подолати страх і зберегти мотивацію. У перші дні й навіть тижні навчання Ви можете почувати розгубленість, а то й пригніченість - все навколо незнайоме, народу тьма, нікому до тебе немає діла. Це неприємний, але абсолютно нормальний стан, пов'язаний з адаптацією до нових обставин, що дуже скоро пройде. Для цього, активніше добивайтесь отримання потрібної Вам інформації та нових знань, не створюйте емоційну напругу у відносинах із одногрупниками, намагайтесь завжди бути приязним і доброзичливим, а головне, вірте у свої можливості і пам’ятайте, що Ви потрібні іншим людям.
2.Ефективно організовуйте робочий день. Починайте виконувати домашні завдання із складніших і важчих предметів. Чергуйте вивчення предметів таким чином, щоб не вчити подібні предмети один за одним (краще після математики читати історію, після літератури вчити фізику) – це допомагає кращому переключенню уваги і робить її більш стійкою.Використовуйте принцип «накинутись на проблему»: якщо вам важко заставити себе сісти за навчання, уявіть заданий матеріал у вигляді ворога, якого чим швидше подолаєш, тим швидше матимеш спокій. Чергуйте навчання і відпочинок: вивчивши один предмет зробіть невеликий відпочинок, щоб з новими силами приступити до вивчення наступного (найдоцільніше через 1 год. розумової праці робити перерви на 10-15 хвилин). Пам’ятайте, що запорукою високої працездатності є добрий глибокий сон (особливо корисний сон до опівночі, до 24 години). Добре виспавшись, Ви зможете справитись з більшим навантаженням. Вечірній час слід використовувати, в основному, для вивчення нового матеріалу, а ранішній – для повторень основних положень вивченого. На окремих аркушах чи в блокноті робіть виписки основних правил, дат, визначень, які необхідно вивчити. Час від часу повторюйте їх.
Час генерації сторінки: 0.9920 сек.
Запити до бази: 37
SET NAMES cp1251

SELECT * FROM cms_menu ORDER BY id ASC

SELECT id, title, link, config, internal, published, version, system FROM cms_components

SELECT p.id, p.plugin, p.config, e.event FROM cms_plugins p, cms_event_hooks e WHERE p.published = 1 AND e.plugin_id = p.id

SELECT id FROM cms_user_groups WHERE alias = 'guest'

DELETE FROM cms_online WHERE lastdate <= DATE_SUB(NOW(), INTERVAL 3 MINUTE)

SELECT id as getfield FROM cms_online WHERE sess_id = '112ua9kjo2c6reennqmc8lf9q1' AND ip = '54.196.47.128' LIMIT 1

INSERT INTO cms_online (ip, sess_id, lastdate, user_id, agent, viewurl) VALUES ('54.196.47.128', '112ua9kjo2c6reennqmc8lf9q1', NOW(), '0', 'CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)', '/blogs/porady-praktychnogo-psyhologa')

SELECT id FROM cms_stats WHERE (ip = '54.196.47.128' AND page = '/blogs/porady-praktychnogo-psyhologa')

INSERT INTO cms_stats (ip, logdate, page, agent, refer) VALUES ('54.196.47.128', NOW(), '/blogs/porady-praktychnogo-psyhologa', 'CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)', '')

SELECT NSLeft, NSRight FROM cms_menu WHERE id = '17'

SELECT id, title, link, linktype
                           FROM cms_menu
                           WHERE NSLeft <= 42 AND NSRight >= 43 AND parent_id > 0
                           ORDER BY NSLeft

SELECT *
				FROM cms_blogs
				WHERE seolink = 'porady-praktychnogo-psyhologa'
				LIMIT 1

SELECT nickname as getfield FROM cms_users WHERE id=813 LIMIT 1

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '813' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '813' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT 1 FROM cms_blog_posts WHERE blog_id = 86 AND published = 1

SELECT cat.*, IFNULL(COUNT(p.id), 0) as num
			FROM cms_blog_cats cat
			LEFT JOIN cms_blog_posts p ON p.cat_id = cat.id AND p.blog_id = 86 AND p.published = 1
			WHERE cat.blog_id = 86
			GROUP BY cat.id

SELECT p.id
                FROM cms_blogs b
				LEFT JOIN cms_blog_posts p ON p.blog_id = b.id
                WHERE b.id = '86' AND p.published = 1 AND b.owner = 'user'

SELECT p.*, 
                       IFNULL(r.total_rating, 0) as points, u.nickname as author, u.id as author_id
                FROM cms_blogs b
				LEFT JOIN cms_blog_posts p ON p.blog_id = b.id
                LEFT JOIN cms_ratings_total r ON r.item_id=p.id AND r.target='blogpost'
				LEFT JOIN cms_users u ON u.id = p.user_id
                WHERE b.id = 86 AND p.published = 1 AND b.owner = 'user' 
                ORDER BY p.pubdate DESC LIMIT 0, 10

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4666' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4666'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '813' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '813' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id FROM cms_comments WHERE target = 'blog' AND target_id = '4665' AND published = 1

SELECT tag
			FROM cms_tags 
			WHERE target='blogpost' AND item_id='4665'
			ORDER BY tag DESC

SELECT gender as getfield FROM cms_user_profiles WHERE user_id = '813' LIMIT 1

SELECT nickname, login FROM cms_users WHERE id = '813' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT m.access_list
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE mb.position = 'top' AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)

SELECT m.access_list
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE mb.position = 'sidebar' AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'topmenu') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC

SELECT NSLeft, NSRight, NSLevel FROM cms_menu WHERE id = '17' ORDER BY id ASC LIMIT 1

SELECT id as getfield FROM cms_menu WHERE parent_id=0 LIMIT 1

SELECT * FROM cms_menu WHERE id = 1 AND NSDiffer = ''

SELECT * FROM cms_menu WHERE NSLeft > 1 AND NSRight < 64 AND NSDiffer = '' ORDER BY NSLeft,ordering

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'maintop') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC

SELECT *, m.id as mid, m.template as tpl
            FROM cms_modules m, cms_modules_bind mb
            WHERE (mb.position = 'mainbottom') AND
                  m.published = 1 AND
                  m.id = mb.module_id AND
                  (mb.menu_id = '17' OR mb.menu_id = 0)
                  AND (m.is_strict_bind = 0)
            ORDER BY m.ordering ASC