ЦК викладачів шкільної педагогіки та психології
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Підготовка вчителя-професіонала з високим рівнем інтелектуального розвитку, творчого, ініціативного, здатного до вирішення складних завдань, які ставить перед ним сучасне технізоване суспільство - завдання першочергової ваги всіх, хто причетний до справи навчання та виховання особистості майбутнього вчителя. Викладачі циклової комісії, глибоко усвідомлюючи важливість і необхідність вирішення даного завдання, спрямовують свою роботу на інтенсифікацію навчально-виховного процесу та активізацію самостійної роботи студентів.
У складі комісії працюють високопрофесійні педагоги, творчі зусилля яких сприяють зростанню викладачів і студентів, поєднують відповідальність і доброзичливу вимогливість, взаємну повагу і толерантність. В сучасних умовах навчальна і наукова діяльність викладачів циклової комісії спрямована на викладання і наукові розробки педагогічних дисциплін, модернізацію змісту психолого-педагогічної освіти, підготовку висококваліфікованого вчителя-професіонала.
Викладачі дбають про створення умов для:
- справжнього інтелектуально-духовного плекання майбутніх педагогів;
- формування свідомих громадян з державним мисленням;
- розвитку здібностей, що поєднує самопізнання з пізнанням сутності людського буття;
- творчої самореалізації особистості та педагогіки успіху.
Викладачі психолого-педагогічних дисциплін відкривають студентам світ науки і праці, любові і добра, допомагають їм пізнати себе і світ навколо себе, показують, як можна винайти формулу власної педагогічної майстерності, не забуваючи формули людяності, вчать жити, працювати й мислити нестандартно. Усіх викладачів комісії об'єднує спільна риса: вони не просто викладають, а через свій предмет формують вчителя нової формації.
Педагогічне кредо викладачів: МЕТИ ДОСЯГАЄ ТОЙ, ХТО ЇЇ ПРАГНЕ.
СКЛАД КОМІСІЇ | ||
![]() |
Голова циклової комісії: Кочерга Ольга Миколаївна, кандидат педагогічних наук, викладач вищої категорії, викладач-методист, відмінник освіти України, нагороджена знаком "Василь Сухомлинський". Закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. М. Горького в 1984 році. Спеціальність: викладач-дослідник з педагогіки та психології. Закінчила аспірантуру при кафедрі педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Тема дисертаційного дослідження: Формування соціальної відповідальності студентів педагогічного коледжу. Автор понад 70 наукових статей у фахових журналах та збірникаж наукових праць, що входять до видань, затверджених ВАК України, 6 навчально-методичних посібників; активний учасник регіональних, всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій. Викладає педагогіку, психологію, корекційну педагогіку. Керівник академічної групи студентів І курсу шкільного відділення. |
|
Ходак Тетяна Володимирівна, викладач вищої категорії, старший викладач.
У коледжі працює з 1984 року. Викладає педагогіку, керує педагогічною практикою студентів. Педагогічний стаж—31 рік.
|
![]() |
|
![]() |
Ткаченко Людмила Іванівна - кандидат педагогічних наук, викладач першої категорії. Закінчила Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя зі спеціальності "Соціальна педагогіка та психологія" (2006 р.). Закінчила аспірантуру при кафедрі педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Тема дисертаційного дослідження: "Формування критичного мислення студентів педагогічного коледжу". Керівник академічної групи студентів 4-го курсу. Бере участь у регіональних, всеукраїнських конференціях, друкується у фахових журналах з проблем професійної підготовки майбутнього вчителя. |
|
Котеленець Віктор Миколайович, викладач вищої категорії, викладач-методист. Закінчив педагогічний факультет Київського державного педагогічного інституту ім. М.Горького зі спеціальності викладач-дослідник з педагогіки та психології (1986 р.). Закінчив аспірантуру при кафедрі практичної психології інституту соціальних наук ім. Г. Алієва (2006 р.) Педагогічний стаж — 29 років. Викладає педагогіку, психологію, основи педагогічного менеджменту. Автор 12 наукових статей у фахових журналах та збірниках наукових праць. Уклав посібники з вікової психології, психології спілкування. |
![]() |
|
![]() |
Шкарупа Олександра Дмитрівна, викладач вищої категорії, старший викладач. Випускниця Прилуцького педагогічного училища ім.І.Я.Франка. Закінчила педагогічний факультет Чернігівського державного педагогічного інституту ім. Т.Г. Шевченка. Керує педагогічною практикою студентів. Педагогічний стаж—42 роки. Автор навчального посібника для студентів "Основи педагогічного менеджменту". |
Коментарі відсутні. Ваш буде першим!