Відповідно до Закону України «Про фахову передвищу освіту», виховна робота є невід’ємною складовою освітнього процесу у закладах фахової передвищої освіти. Закон визначає основні засади та принципи організації виховної діяльності, спрямованої на всебічний розвиток особистості здобувачів освіти.
Метою виховної роботи є створення умов для соціалізації студентської молоді, розвиток пізнавальних здібностей студентів, виховання громадян, які володіють системою загальнолюдських цінностей, духовними надбаннями українського народу, моральною, художньо-естетичною, правовою, трудовою та економічною культурою.
Основні завдання виховної роботи у коледжі:

- виконання плану заходів у рамках Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді;
- сприяння розвитку системи студентського самоврядування;
- оптимізація роботи психологічної служби коледжу;
- активізація роботи вихователів гуртожитків;
- удосконалення роботи МО керівників академічних груп;
- удосконалення системи гурткової роботи через залучення органів студентського самоврядування до створення нових, цікавих для студентської молоді гуртків за інтересами;
- в умовах воєнного стану при проведенні виховних заходів дотримання відповідних правил безпеки та використання дистанційних комунікаційних платформ;
- інформування щодо основних правил безпеки життєдіяльності;
- сприяння формуванню в студентів здорового способу життя, організації дозвілля та змістовного відпочинку мешканців, робота щодо наближення умов проживання в гуртожитку до домашніх.
- активна співпраця з батьками на засадах партнерської педагогіки.
Окрім того, значна робота спрямована на підвищення рівня національно-патріотичного та громадянського виховання студентів, а також превентивної роботи в закладі.
На особливу увагу заслуговують питання національно-патріотичного виховання. У зв’язку з цим виховна робота спрямована на:
- формування та впровадження методичних засад національно-патріотичного виховання;
- вивчення, опрацювання та поширення кращого національного та європейського досвіду організації національно-патріотичного виховання особистості і громадянської освіти, адаптація і поширення успішних практик в коледжі;
- методичне забезпечення викладачів, вихователів, психолога, представників органів студентського самоврядування з урахуванням завдань національно-патріотичного виховання молоді;
- проведення конференцій, семінарів, «круглих столів», практикумів із питань застосування інноваційних підходів та технологій, що сприяють формуванню високої національно-патріотичної свідомості;
- формування в студентської молоді почуття поваги та гордості за свою країну, за свій народ, його культурно-духовну спадщину та історію;
- організація та проведення заходів, присвячених визначним пам’ятним датам з історії України, видатним особистостям українського державотворення, державним символам України;
- проведення заходів із увічнення пам’яті борців за незалежність України у ХХ столітті, осіб, які брали участь у захисті суверенітету та територіальної цілісності України, в антитерористичній операції на сході України, Героїв Небесної Сотні;
- проведення різноманітних та цікавих за формою заходів із вивчення, популяризації та відтворення історичних подій з історії України, Чернігівської області, рідного краю, свого роду;
- сприяння розвитку системи допризовної підготовки молоді та військово-патріотичного виховання на основі традицій національно-визвольних змагань українців, захисту незалежності та територіальної цілісності України, формування серед учнівської молоді готовності до захисту України, до військової служби;
- розвиток молодіжного краєзнавчого туризму;
- проведення військово-спортивних заходів, змагань, турнірів тощо;
- сприяння випуску тематичних радіопрограм, тематичних рубрик в друкованих та електронних засобах масової інформації національно-патріотичного спрямування, що популяризують українську історію, мову та культуру, досвід роботи з національно-патріотичного виховання різних соціальних інституцій.

Важливим напрямком роботи з вихованцями є вирішення завдань превентивного виховання, які передбачають упровадження системи підготовчих та профілактичних дій педагога, спрямованих на запобігання формуванню у студентів негативних звичок, рис характеру, проявів асоціальної поведінки.
Зусилля педагогів мають бути спрямовані на формування у студентів відповідальності, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, моральних якостей, які б регулювали їхню поведінку.
Важливим у питаннях профілактики дитячої жорстокості та насильства є проведення належного сімейного виховання, відродження родинних цінностей, підвищення значення виховної функції сім’ї та підняття її авторитету, підготовка підростаючого покоління до дорослого життя. У навчально-виховному процесі необхідно враховувати, що вплив сім’ї на підростаючу особистість залежить від багатьох факторів, а саме: склад сім’ї (повна – неповна, наявність членів старшого покоління); побутові умови; морально-психологічний клімат; соціальна орієнтація; загальна культура; забезпечення єдності вимог до дитини всіх членів сім’ї; характер спілкування батьків із дитиною; єдність сімейних інтересів.
Велика увага приділяється студентам, які виховуються в сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, з метою попередження безпритульності й бездоглядності, насильства над неповнолітніми, підліткової злочинності та правопорушень, запобігання торгівлі дітьми. Педагогічний колектив здійснює:
- Внутрішній облік студентів, які потребують посиленої уваги з боку педагогічних працівників, практичного психолога;
- Інформування служби в справах дітей;
- Здійснення психолого-педагогічного супроводу таких студентів;
- Здійснення систематичного контролю за відвідуванням ними навчальних занять та якістю навчання;
- Активне залучення до громадської та гурткової роботи тощо.
Педагогічний колектив коледжу працює над проблемою «Шляхи створення культурно-освітнього середовища для формування гармонійно-розвиненої особистості», відповідно до якої реалізуються завдання виховної роботи в коледжі.