Сьогодні у комунальному закладі “Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Івана Франка” Чернігівської обласної ради відбулося засідання круглого столу, присвячене обговоренню ключових питань модернізації освітньо-професійної програми (ОПП) Дошкільна освіта фахової передвищої освіти.
Основні зміни до ОПП і їх обгрунтування учасникам представила Мельничук Оксана Іванівна, очільниця коледжу, кандидат педагогічних наук, доцент, “дошкільниця” за фахом.
Своє бачення змісту та перспектив розвитку ОПП запропонували знані в галузі дошкільної освіти науковиці

- Кошель Анна Павлівна – доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, кандидат педагогічних наук;
- Аніщук Антоніна Миколаївна – доцент кафедри дошкільної освіти Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, кандидат педагогічних наук.
Цінні настанови і акценти щодо обговорюваних питань прозвучали у виступах стейкхолдерів, а “за сумісництвом”, добрих друзів, давніх партнерів та успішних випускниць коледжу

- Бондаренко Тетяни Володимирівни – директорки ЗДО № 29;
- Недільченко Олени Миколаївни – директорки ЗДО № 28;
- Марюхно Олени Сергіївни – директорки ЗДО № 19.
До дискусії долучилися завідувачка навчально-методичного кабінету Шкуренко Тетяна Михайлівна, викладачі циклової комісії педагогіки, психології та методик дошкільної освіти та студенти, які навчаються на ОПП Дошкільна освіта.
Найбільш дискусійними стали:
- Аналіз наповнення варіативної частини освітньо-професійної програми в контексті новітніх вимог до професії “Вихователь закладу дошкільної освіти”;
- Визначення актуальних освітніх компонентів, які слід додати до ОПП чи змінити відповідно до сучасних запитів закладів дошкільної освіти;
- Обговорення змісту й обсягу практичної підготовки студентів, зокрема поглиблення співпраці з базами практики та інтеграція сучасних педагогічних технологій у освітній процес;
- Необхідність посилення в ОПП цифрової компетентності майбутніх фахівців, запровадження курсів із використання цифрових технологій у дошкільній освіті;
- Аналіз пропозицій студентів щодо модернізації навчального плану – які дисципліни варто додати, які вилучити, які оптимізувати, адаптуючи навчальний матеріал до їхніх потреб та очікувань.
Відмітили майбутні фахівці й динамічність та своєчасне оновлення змісту обов’язкових і вибіркових освітніх компонентів як важливі чинники якості освітніх послуг, які вони отримують у коледжі.
Активність учасників, різноманітність думок та дискусійність спілкування забезпечили високу результативність заходу.
