Циклові комісії
Інформація про циклові комісії
Циклова комісія
викладачів загальнотехнічних дисциплін та технологій з методиками викладання
Проблема, над якою працюють викладачі ЦК:
Студентоцентризм студентів відділення середньої освіти та журналістики в умовах очно-дистанційного навчання
Голова циклової комісії:
Помігуєв Олександр Юрійович
- Помігуєв О.Ю.
- Нечай О.І.
- Цапенко М.М.
- Радченко О.А.
- Симоненко М.Ю.
- Кириченко О.М.
- Іштукін В.В.
- Хомич О.В.
- Дронь В.В.
Помігуєв Олександр Юрійович

Освіта вища, Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т.Г.Шевченка, 1994р.
Спеціальність за дипломом праця і професійне навчання (автосправа)
Результати атестації «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист» (атестація – 2021 р.)
Дисципліни, що викладає
- інформаційно-комунікаційні технології та ТЗН,
- ТЗН і методика їх застосування,
- технологія виробництва та обробка конструкційних матеріалів,
- інформаційні машини та кібернетичні системи,
- інженерна графіка,
- технології.
Науково-методична робота автор 18 статей, шести посібників, зокрема, «Основи виробництва. Практичні роботи» (2008), «Теорія і методика трудового та професійного навчання (основи теорії трудової підготовки, частина І)» (2010), «Теорія і методика трудового та професійного навчання (загальні питання методики трудового навчання, частина ІІ) (2010) , «Інженерна графіка (практичні роботи)» (2016)
Нечай Олександр Іванович
Освіта вища, Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т.Г.Шевченка, 1996р.
Спеціальність за дипломом праця і професійне навчання
Результати атестації «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист» (атестація – 2023 р.)
Дисципліни, що викладає
- нарисна геометрія,
- креслення,
- технічне креслення,
- методика викладання креслення
Науково-методична робота автор і співавтор 5 посібників, зокрема, «Технічне креслення. Методичні рекомендації та індивідуальні графічні завдання для студентів відділення трудового навчання зі спеціальності 014 Середня освіта (трудове навчання та технології) (2016), «Технічне креслення. Методичні рекомендації та індивідуальні графічні завдання для студентів відділення трудового навчання зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Частина І» (2020), «Технічне креслення. Методичні рекомендації та індивідуальні графічні завдання для студентів відділення трудового навчання зі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Частина ІІ) (2020)
Цапенко Микола Миколайович
Освіта вища, Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т.Г.Шевченка, 1994р.
Спеціальність за дипломом загальнотехнічні дисципліни та праця
Результати атестації «спеціаліст вищої категорії» (атестація – 2021 р.)
Дисципліни, що викладає
- технологічний практикум з ручної обробки деревини,
- безпека життєдіяльності,
- основи охорони праці,
- охорона праці,
- економіка і організація виробництва,
- стандартизація,
- управління якістю і сертифікація,
- енергетичні машини,
- технічна естетика
Радченко Олександр Анатолійович
Освіта вища, Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2004р.
Спеціальність за дипломом педагогіка і методика середньої освіти, трудове навчання та основи інформатики
Науковий ступінь кандидат педагогічних наук
Спеціальність 13.00.02 — теорія та методика навчання технологій
Тема дисертаційного дослідження «Методичні засади підготовки старшокласників з агровиробничого профілю на уроках трудового навчання у загальноосвітній школі»
Рік захисту 2012 р.
Результати атестації «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист» (атестація – 2023 р.)
Дисципліни, що викладає
- економічна теорія,
- основи економічної теорії,
- комп’ютерна графіка,
- вступ до спеціальності,
- основи педагогічного менеджменту,
- безпека життєдіяльності,
- методика навчання технологій,
- ШКІ і методика викладання,
- громадянська освіта,
- технології,
- інформатика
Науково-методична робота автор 28 статей; автор шести посібників, зокрема, «Методичні рекомендації та індивідуальні завдання до практичних занять з технічного креслення (для студентів спеціальності “Технологічна освіта”). Змістовий модуль “Рознімні та нерознімні з’єднання деталей” (2016), «Збірник творчих проектів на уроках трудового навчання» (2018), «Тестові завдання контролю рівня навчальних досягнень з технічного креслення. Для студентів спеціальності “Технологічна освіта”. Частина 1» (2018); учасник ряду конференцій різного рівня.
Симоненко Максим Юрійович
Освіта вища, магістр, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2010р.
Спеціальність за дипломом педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (викладач трудового навчання, основ інформатики, креслення і безпеки життєдіяльності)
Результати атестації «спеціаліст першої категорії» (атестація – 2023 р.)
Дисципліни, що викладає
- безпека життєдіяльності,
- технологічний практикум з ручної обробки металів
Науково-методична робота автор і співавтор 5 статей, зокрема, «Ознайомлення студентів з порядком дій у надзвичайних ситуаціях під час військової агресії (2023), «Формування цифрової компетентності викладачів в сучасних умовах» (2024), автор навчально-методичного посібника «Тестові завдання до курсу «Технологічного практикуму з ручної обробки металу Частина І.» (2023).
Кириченко Олексій Миколайович
Освіта вища, Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 2003 р.
Спеціальність за дипломом педагогіка і методика середньої освіти: фізика та основи інформатики
Результати атестації «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист» (атестація – 2023 р.)
Дисципліни, що викладає
- інформатика,
- веб-дизайн та медіадизайн,
- основи операційних систем,
- інформатика і програмування
- спецкурс «Інформатика і програмування»
Науково-методична робота автор 6 статей, 6 посібників, зокрема, «Система керування базами даних Base» (2018), «Векторний редактор Draw» (2018), «Електронні таблиці Calс» (2018), «Текстовий процесор Writer» (2018р).
Іштукін Валерій Володимирович
Освіта вища, Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, 1998 р.
Спеціальність за дипломом математика, фізика, інформатика та обчислювальна техніка
Результати атестації «спеціаліст вищої категорії», «викладач-методист» (атестація – 2021 р.)
Дисципліни, що викладає
- інформатика,
- редагування мультимедійних видань ЗМІ,
- інформатика і програмування,
- комп’ютерні видавничі технології,
- спецкурс “Основи веб-дизайну”
Науково-методична робота автор 7 статей, методичних рекомендацій «Глобальна мережа Інтернет» (2011), Методичних рекомендацій вивчення теми “Програмування в середовищі LAZARUS” (2014), Методичних рекомендацій вивчення теми “Видавнича система SCRIBUS” (2016), “Методичних рекомендацій по роботі в Classroom” (2021); керує науково-дослідною роботою студентів.
Хомич Ольга Володимирівна
Освіта вища, магістр, Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка, 2018 р.
Спеціальність за дипломом: Магістр технологічної освіти. Вчитель трудового, профільного навчання, креслення та інформатики. Викладач закладів освіти.
Результати атестації «спеціаліст другої категорії» (атестація – 2018 р.)
Дисципліни, що викладає
- інформатика
- технології
- загальні питання методики
- методика технологічної освітньої галузі
Науково-методична робота автор і співавтор статей та тез, зокрема, «Підготовка майбутніх вчителів технологій до впровадження STEM-освіти в навчальну діяльність» (2018 р.), «Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до формування гнучких умінь здобувачів освіти в процесі виконання STEM-проєктів» (2021 р.), «Впровадження елементів STEM -освіти у процесі проєктно-технологічної діяльності майбутніх учителів трудового навчання та технологій» (2022 р.), «Особливості використання STEM-підходу в професії вчителя трудового навчання та технологій» (2023 р.), «Інтерактивні цифрові технології як засіб цифрової трансформації освітнього процесу в початковій школі» (2025 р.).
Дронь Вікторія Василівна
Освіта: вища

Дронь В. Майбутній розвиток закладів освіти: перспективи змішаної форми навчання // Proceedings of the XXIV International Scientific and Practical Conference. Varna, Bulgaria. 2023. Pp. 219-225
Дронь В. – STEAM-освіта під час дистанційного навчання // Міжнародна наукова інтернет-конференція “Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 78)”/ Збірник тез доповідей: випуск 78 (м. Тернопіль, 8-9 червня 2023 р.). –Тернопіль. –2023. – с.49-52.
Аландаренко А.Ю., Дронь В.В. Революція у квантових обчисленнях // 76-а науково-практична конференція студентів “Енергозбереження, електротехнології, електротехніка та інтелектуальні управляючі системи АПК”/ Київ: НУБІП ННІЕАЕ, 2023. – с.205
Дронь В.В., Сафронова І.А. Безпека життєдіяльності здобувачів освіти під час виконання лабораторних робіт з фізики й інформатики // Сучасні підходи до охорони праці в закладах професійної освіти: Матеріали Усеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: (26 жовтня 2022 р.) / Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН УКРАЇНИ, 2022. С.50-55
Дронь В.В., Сафронова І.А. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ Й ІНФОРМАТИКИ // Сучасні підходи до охорони праці в закладах професійної освіти: Матеріали Усеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: (26 жовтня 2022 р.) / Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН УКРАЇНИ, 2022. С.50-55
Дронь В.В. (2022).Формування дослідницьких компетентностей у здобувачів освіти під час комп’ютерного моделювання фізичних явищ та процесів при дистанційному навчанні. Фізико-математична освіта. 3 (35), с.83-89.
Дронь В. – Використання технології майндмейппінгу для візуалізації та структурування інформації при дистанційному навчанні // Multidisciplinary academic research, innovation and results. Proceedings of the ХХII International Scientific and Practical Conference. Prague, Czech Republic. 2022. Pp. 497-503
Дронь В. – Використання хмарного середовища Google Workspace для організації віртуального освітнього середовища в закладі освіти // Міжнародна наукова інтернет-конференція “Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 67)”/ Збірник тез доповідей: випуск 67(м. Тернопіль, 11-12 травня2022р.). –Тернопіль. –2022. – с.26-28.
Дронь В., Сафронова І. Розв’язування інтегрованих завдань з природничих дисциплін засобами табличного редактора як одна з складових формування загальних та спеціальних компетентностей фахового молодшого бакалавра // Компетентнісний підхід до підготовки фахівців економічного та технічного профілю у ЗФПО: збірн. матер. Всеукраїнської наук.-практ. конф., м.Київ, 22 листопада 2021 року/ за заг.ред. Ю. В. Ївженка, Київ, 2022. 336 с.
Дронь В. Формування цифрової компетентності педагога запорука якісної освіти // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2021. Pp. 449-456.
OLEKSANDRA I. KARINTSEVA, ANDRIY V. YEVDOKYMOV, ALONA V. YEVDOKYMOVA, MYKOLA O. KHARCHENKO, VIKTORIA V. DRON, Designingthe Information Educational Environment of the Studying Course for the Educational Process Management Using Cloud Services. Mechanism of Economic Regulation, 2020, №3. – с. 87-97
Дронь В.В. Форми дистанційної організації освітнього процесу та діджиталізація освіти. Інформаційно-ресурсне забезпечення освітнього процесу в умовах діджиталізації суспільства: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 11 листопада 2020 р. – Київ: Науково-методичний центр ВФПО, 2020. – 355 с
Дронь В. Коледж – в умовах пандемії / В.Дронь // Вісник / Прилуцький агротехнічний коледж. – 2020. – №2 (51). – С.2
Дронь В. В., Циганок О. М., Іващенко О. С. Курсове проєктування як один із способів формування професійних компетентностей. Проблеми сучасної енергетики і автоматики в системі природокористування (теорія, практика, історія, освіта): Матеріали IX Міжнародної науково-технічної конференції, (м. Київ 19-22 травня 2020 р.) – Київ. – 2020. – 187 с.
Дронь В.В., Журавель Р.М., Циганок О.М. Мікроконтролери Unitronix в освітньому процесі. Міжнародна наукова інтернет-конференція “Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 48)” / Збірник тез доповідей: випуск 48 (м. Тернопіль, 12 травня 2020 р.). – Тернопіль. – 2020. – 156 с.
Дронь В.В., Циганок О.М. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ: РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАЙБУТНЬОГО. ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ “НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО: ПРИНЦИПИ, МЕХАНІЗМИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ”, 17 квітня 2020 р. – Ніжин, 2020. – 438с.
Дронь В.В., Іващенко О.С. СУЧАСНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ALSTOM У СФЕРІ ЗАХИСТУ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ. ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ “НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО: ПРИНЦИПИ, МЕХАНІЗМИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ”, 17 квітня 2020 р. – Ніжин, 2020. – 438с.
Дронь В. ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ / В. Дронь // ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ / НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ . – 2020. – №9. – С. 7
Дронь В.В., Іващенко О.С., Журавель Р.М. ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНОГО ЦИФРОВОГО ОБЛАДНАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ. Сучасний рух науки: тези доп. X міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2-3 квітня 2020 р. – Дніпро, 2020. – Т.1. – 811 с.




