У рамках декади психолого-педагогічних дисциплін відбулася зустріч студентів спеціальності Початкова освіта з додатковою кваліфікацією “Асистент вчителя початкових класів з інклюзивним навчанням” з фахівцями Прилуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9. Метою заходу було ознайомлення здобувачів освіти з особливостями роботи в інклюзивних класах, в тому числі в умовах дистанційного навчання, та з функціонуванням ресурсної кімнати закладу.
Завідувачка кабінету Крістіна Яременко (до речі, випускниця нашого коледжу) ознайомила майбутніх колег з призначенням та наповненням ресурсної кімнати як спеціально організованого простору для розвитку та гармонізації психоемоційного стану дітей з особливими освітніми потребами. Продемонструвала прийоми та засоби роботи з учнями, які потребують корекції психофізичного розвитку. Її колеги Ольга Колошко, Віта Крайниковець, Тетяна Пушкарьова у своїх виступах поділилися з майбутніми фахівцями власним досвідом, наголошуючи на важливих моментах та особливостях роботи асистента вчителя. Ознайомили студентів з документацією, яку веде спеціаліст з інклюзивного навчання.
Жвавий інтерес студентів викликали портфоліо дітей з ООП, в яких відкривається особистість конкретної дитини та спостерігається її прогрес. Студенти отримали вичерпні відповіді від педагогів-практиків на питання, що стосуються практичного аспекту інклюзивної освіти.
Висловлюємо щиру подяку асистентам вчителів загальноосвітнього закладу за змістовну розмову та доброзичливу атмосферу. І незважаючи на те, що ранок цього дня розпочинався з повітряної тривоги, що відсутність електроенергії не дозволила здійснити технічний супровід заходу, наші студенти отримали позитивні емоції від зустрічі. Вони продовжують навчатися, збагачуватися неоціненним професійним досвідом та впевнено рухаються до своєї мети – стати компетентними в обраній професії.
Людмила Ткаченко