
Кадрове забезпечення комунального закладу «Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Івана Франка» Чернігівської обласної ради є важливою складовою реалізації завдань і змісту освітньо-професійних програм, за якими здійснюється підготовка фахових молодших бакалаврів, та загальноколеджної проблеми «Студентоцентризм як фактор забезпечення якості освіти фахових молодших бакалаврів».
Освітній процес у коледжі забезпечують педагогічні працівники з високим рівнем професійної підготовки, педагогічної майстерності та значним досвідом практичної діяльності. Кожен освітній компонент освітньо-професійних програм викладається з урахуванням освітньої та/або професійної кваліфікації викладачів, що відповідає вимогам чинного законодавства у сфері фахової передвищої освіти.
У коледжі працює 45 штатних педагогічних працівників, серед яких переважають викладачі вищої кваліфікаційної категорії. Значна частина педагогічного колективу має педагогічні звання «викладач-методист» та «старший викладач», наукові ступені кандидата і доктора наук, ученi звання доцента, а також державні й регіональні нагороди, що засвідчує високий науково-методичний потенціал закладу:
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» – 35 | Бойко Я.М., Голубов С.Г., Грона Н.В., Демешко С.В., Дорошенко В.В., Дронь В.В., Дубовик С.О., Дяченко П.М., Кириченко О.М., Кочерга О.М., Лозова Н.Г., Мазепа І.П., Мельничук О.І., Мосціпан В.Б., Нечай О.І., Пастушенко Н.Б., Помігуєв О.Ю., Помігуєва Л.П., Попенко Ю.М., Прокопенко С.Г., Радченко О.А., Рибалко О.О., Романовська Т.І., Салівон Р.П., Сидоріна О.В., Скорик Ю.В., Суддя З.О., Тарасенко Н.А., Ткаченко Л.І., Цапенко К.М., Цапенко М.М., Чумак Ю.П., Шатковська А.Ю., Шкуренко Т.М., Юшко О.В. |
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» – 7 | Голубова І.О., Грона Т.В., Іванова Л.С., Заріпов Р.Р., Кандіна Ю.Б., Михайлець Я.О., Симоненко М.Ю. |
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» -2 | Даниленко В.В., Хомич О.В. |
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» – 1 | Білаш А.О. |
| Педагогічне звання «викладач-методист» – 27 | Бойко Я.М., Грона Н.В., Демешко С.В., Дронь В.В., Дяченко П.М., Кириченко О.М., Кочерга О.М., Лозова Н.Г., Мазепа І.П., Мельничук О.І., Мосціпан В.Б., Нечай О.І., Пастушенко Н.Б., Помігуєв О.Ю., Помігуєва Л.П., Попенко Ю.М., Прокопенко С.Г., Радченко О.А., Рибалко О.О., Романовська Т.І., Сидоріна О.В., Суддя З.О., Ткаченко Л.І., Цапенко К.М., Чумак Ю.П., Шатковська А.Ю., Шкуренко Т.М. |
| Педагогічне звання «старший викладач» – 1 | Тарасенко Н.А. |
| Науковий ступінь: кандидат наук – 8 доктор наук – 1 | Кочерга О.М., Лозова Н.Г., Мельничук О.І., Рибалко О.О., Радченко О.А., Сидоріна О.В., Ткаченко Л.І., Шатковська А.Ю. Грона Н.В. |
| Учене звання «доцент» – 2 | Грона Н.В., Мельничук О.І. |
| Державні та регіональні відзнаки, нагороди: – Знак «Відмінник освіти»/ «Відмінник освіти України» – 6 – Знак «Василь Сухомлинський» – 1 – Знак «Софія Русова» – 1 – Диплом лауреата щорічної обласної Премії імені Георгія Вороного – Диплом переможця конкурсу переможця конкурсу «Педагогічний Оскар» – 1 – Диплом переможця «Освітній Оскар» -1 | Грона Н.В., Кочерга О.М., Прокопенко С.Г., Рибалко О.О., Суддя З.О., Пастушенко Н.Б. Кочерга О.М. Суддя З.О. Грона Н.В., Дронь В.В., Кочерга О.М., Помігуєва Л.П., Рибалко О.О., Суддя З.О., Шатковська А.Ю., Дронь В.В. Дронь В.В. |
До організації та реалізації освітнього процесу також залучаються педагогічні працівники на умовах зовнішнього сумісництва, які мають відповідну кваліфікацію, педагогічні звання, наукові ступені та практичний досвід. Це дає змогу забезпечити варіативність освітніх компонентів, інтеграцію теорії і практики та посилення прикладної спрямованості підготовки здобувачів освіти. Якісний склад педагогічних працівників із числа сумісників:
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» – 4 | Рудика С.О., Правосуд О.М., Попенко О.М., Самбор М.А. |
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії» – 4 | – |
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» | Дяченко С.С., Горяйнова О.М., Лук’янчиков В.С., Хімич Т.Е. |
| Кваліфікаційна категорія «спеціаліст» – 3 | Бобошко Н.О., Рябоволенко В.М., Харченко Т.В. |
| Педагогічне звання: – «викладач-методист» – 1 – «учитель-методист» – 1 | Попенко О.М. Правосуд О.М. |
| Педагогічне звання: – «старший викладач» – 1 – «старший учитель» – 1 | Самбор М.А. Рудика С.О. |
| Науковий ступінь: кандидат наук – 2 | Попенко О.М., Самбор М.А. |
| Учене звання «доцент» – 1 | Попенко О.М. |
| Державні та регіональні відзнаки, нагороди: – Знак «Відмінник освіти»/ «Відмінник освіти України» – 1 | Попенко О.М. |
Важливу роль у формуванні студентоцентрованого освітнього середовища відіграють працівники бібліотеки, практичний психолог, методист, а також вихователі гуртожитків, діяльність яких спрямована на інформаційну підтримку навчання, психологічний супровід студентів, методичне забезпечення освітнього процесу та створення безпечних і комфортних умов проживання та розвитку особистості здобувачів освіти.
Важливу роль у формуванні студентоцентрованого освітнього середовища відіграють працівники бібліотеки, практичний психолог, методист, а також вихователі гуртожитків, діяльність яких спрямована на інформаційну підтримку навчання, психологічний супровід студентів, методичне забезпечення освітнього процесу та створення безпечних і комфортних умов проживання та розвитку особистості здобувачів освіти.
Працівники бібліотеки:
Провідний бібліотекар – Купрієнко Т.М.
Бібліотекар першої категорії – Гриценко І.А.
Бібліотекар другої категорії – Романенко Т.І.
Практичний психолог – Кандіна Ю.Б., спеціаліст першої категорії.
Методист – Іванова Л.С., спеціаліст першої категорії.
Вихователі гуртожитків:
Пасівенко Д.Б. – вихователь гуртожитку №1, спеціаліст першої категорії (за сумісництвом).
Кочерга О.М. – вихователь гуртожитку №2, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.
Завдання педагогічного колективу в контексті реалізації загальноколеджної проблеми
У контексті реалізації загальноколеджної проблеми «Студентоцентризм як фактор забезпечення якості освіти фахових молодших бакалаврів» педагогічний колектив коледжу спрямовує свою діяльність на:
- упровадження студентоцентрованого підходу в організацію освітнього процесу, орієнтованого на освітні потреби, інтереси та індивідуальні можливості здобувачів освіти;
- забезпечення належної якості викладання освітніх компонентів шляхом використання сучасних педагогічних технологій, інтерактивних методів навчання та цифрових освітніх ресурсів;
- формування в студентів ключових і фахових компетентностей, необхідних для успішної професійної діяльності та безперервного професійного розвитку;
- розвиток партнерської взаємодії між викладачами і здобувачами освіти на засадах академічної доброчесності, взаємоповаги та відповідальності;
- удосконалення системи методичної роботи, спрямованої на підвищення професійної майстерності педагогічних працівників та обмін кращими освітніми практиками;
- забезпечення психолого-педагогічного супроводу студентів з метою створення сприятливого освітнього середовища та підтримки їх особистісного і професійного зростання;
- інтеграція результатів науково-методичної діяльності викладачів у зміст освітніх програм і навчальних дисциплін.
Професійний, згуртований та мотивований педагогічний колектив коледжу є ключовим ресурсом у забезпеченні якості освіти, реалізації принципів студентоцентризму та підготовці конкурентоспроможних фахових молодших бакалаврів, здатних до успішної самореалізації в сучасному суспільстві.
- Відомості про педагогічних працівників, які забезпечують реалізацію ОПП спеціальності 012 Дошкільна освіта
- Відомості про педагогічних працівників, які забезпечують реалізацію ОПП спеціальності А2 Дошкільна освіта
- Відомості про педагогічних працівників, які забезпечують реалізацію ОПП спеціальності 013 Початкова освіта
- Відомості про педагогічних працівників, які забезпечують реалізацію ОПП спеціальності А3 Початкова освіта