Обрати сторінку

Студенти 31/32 та 41/42 груп спеціальності 013 Початкова освіта мали унікальну нагоду долучитися до змістовної гостьової лекції, присвяченої інноваціям у методиці навчання грамоти: «Грамота STEM-епохи: як інтегрувати технології та ігрові методи в буквений період навчання грамоти».

Ми занурилися в практичні аспекти поєднання традиційного буквеного періоду навчання з елементами STEM-освіти та гейміфікації. Це дає можливість не лише ефективно засвоювати літери та звуки, але і формувати у дітей критичне мислення, логіку та навички командної роботи вже на перших етапах навчання.

Лекцію провів досвідчений фахівець, чия практика є прикладом інноваційності: Лариса Кизім – учитель вищої категорії, учитель-методист Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №6 (ліцей №6) Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Лекція стала чудовим прикладом того, як сучасний учитель початкових класів є методичним інноватором. Інтеграція технологій та гри — це ключовий тренд Нової української школи, що забезпечує високу мотивацію та залученість учнів до освітнього процесу.

Лекція викликала активний інтерес серед майбутніх учителів, які зосередилися на  актуальних практичних аспектах роботи з першокласниками. Студентів особливо цікавило питання об’єктивного оцінювання навчальних досягнень в умовах інтегрованого навчання та ігрових методів.  Вони прагнули вивчити інноваційну методику проведення звуко-буквеного аналізу, що поєднує сенсорні та технологічні засоби, а також обговорювали ефективні стратегії підвищення мотивації навчання та підтримки пізнавального інтересу в учнів початкової школи.