З нагоди проведення всеукраїнського «Інженерного тижня» студенти І та ІІ курсів спеціальності Середня освіта (Технології) традиційно долучилися до організації та реалізації щорічного «Інженерного тижня».

Тема заходу, який об’єднав студентів став прикладом поєднання інженерного мислення, креативності й педагогічних інновацій, «Адаптація та протистояння».

Усі зареєстровані учасники отримали доступ до спеціального кейсу методичних матеріалів, до якого увійшли інженерні завдання, сценарії проведення тематичних занять та методичні рекомендації, які також додати до портфоліо та використовувати під час професійної діяльності.

Виконуючи завдання протягом квітня, студенти демонстрували інженерне мислення, креативність та здатність до інтеграції наукових знань у педагогічну практику. Вони створювали архітектурні споруди, досліджували властивості паперу, моделювали різновиди механізмів, вивчали основи електроніки, вивчали властивості матеріалів, досліджували поведінку мильних бульбашок, тестували різні види матеріалів на міцність та гнучкість. Проведення «Інженерного тижня» стало яскравим прикладом інтеграції інженерних завдань у систему підготовки майбутніх учителів технологій та інформатики. Завдяки участі в інженерних активностях здобувачі не лише збагатили свої знання, а й навчилися ефективно трансформувати складні технічні поняття у доступні й захопливі форми навчання для дітей шкільного віку, що надзвичайно важливо для формування у молодого покоління інтересу до науки, техніки та дослідницької діяльності.

 #інженернийтиждень #томущоцікаво