Як оцінювати знання та вміння учнів так, щоб це не викликало страху, а навпаки — пробуджувало інтерес до навчання і заохочувало до пізнання нового? Що є важливішим: глибокі та об’ємні знання чи зусилля, які учень докладає на шляху до свого розвитку? А які результати мають цінуватися на уроках фізичної культури: ідеальне виконання технік чи любов до руху, подолання власної «неспортивності» й отримання задоволення від активності?

Ці та багато інших важливих питань обговорювали студенти Прилуцького гуманітарно-педагогічного фахового коледжу імені Івана Франка під час гостьової лекції «Особливості формувального оцінювання результатів навчання учнів: реалізація концепції НУШ», яку провела Світлана Чернякова — директорка Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників.

Майбутні вчителі, що навчаються за освітньо-професійними програмами Початкова освіта та Середня освіта (Фізична культура), не лише отримали цінні знання про сучасні підходи до оцінювання, а й мали змогу проаналізувати власний досвід, набутий під час проходження педагогічної практики у школах. Лекція перетворилася на змістовний діалог, у якому кожен учасник мав змогу осмислити власну професійну позицію, розширити уявлення про роль вчителя у підтримці дитини та формуванні її мотивації до навчання.
Щиро дякуємо Світлані Миколаївні за професійне натхнення, нові ідеї та приємне спілкування!