Для студентів ІІ курсу спеціальностей Дошкільна освіта, Середня освіта (Трудове навчання та технології), Середня освіта (Фізична культура) розпочався новий етап в опануванні обраною професією. У розкладі занять з’явилося нове, коротке, але таке важливе слово ПРАКТИКА, а це: перші яскраві враження, можливість проявити себе в новому, трохи незвичному статусі, прагнення досягти поставленої мети, перевірити свої знання в практичній діяльності, продемонструвати відповідальність, максимальну зібраність, творчість. Але усі старання того варті. Адже лише тоді у груповій кімнаті або просторому класі тебе завжди зустрічатимуть запалені дитячі очі, їх такі приємні та доброзичливі посмішки, теплі слова підтримки, одні з яких найбажаніші – «Ми вас дуже любимо».

Перші практичні кроки в реальних умовах закладів дошкільної освіти зробили студенти 21 групи спеціальності Дошкільна освіта. Їм слово:  

  • мої враження про практику неможливо передати словами. Це відчуття тепла в душі, відчуття того, що ти комусь потрібний. Найвищою нагородою для мене є не високі оцінки, а те, що коли я йду додому, то діти говорять: «Приходьте ще!» Кожний вівторок якийсь магнітик тягне мене до дитячого садка. Мені подобається практика, і я знаю, що вона залишиться в моїй пам’яті на все життя.
  • я дуже задоволена тим, що в коледжі ми проходимо практику в дитячому садку і з задоволенням буду  далі відвідувати практику, щоб вдосконалювати  себе в навчанні та засвоювати навички педагогічної професії.
  • хоча доводиться багато писати, плануючи заняття, проводячи аналіз навчально-виховної роботи, загальне враження від практики дуже позитивне. Я навчилася одній важливій речі – взаємодіяти з дітьми. Підводячи підсумок, можу сказати, що педагогічна практика докорінно змінила моє відношення до дітей та вихователів. Я навчилася ставитись до дітей з теплотою, більш відкрито демонструвати гарне відношення до них, розуміти їх. Вважаю, що це непоганий початок для того, хто вперше відкрив для себе дітей.

А промовисті фото говорять самі за себе. Практиканти відповідально і старанно проводять режимні процеси, організовують різноманітну цікаву діяльність. Дітям все це дуже подобається, а що може бути важливішим за щасливі дитячі очі.   

  • на початку практики страшно, а потім знаходиш спільну мову з дітьми, і це стає цікаво, викликає позитивні емоції;
  • дуже подобається ходити на практику тому, що діти такі розумні, з ними цікаво; 
  • практика  – це можливість отримати реальний досвід, уміння спілкуватися з дитячим колективом;
  • це гарний досвід роботи з дітьми, нові емоції;
  • мені дуже сподобалось спілкуватись з учнями, і я пізнав багато нового для себе; 
  • мені подобається учити дітей чомусь новому, організовувати їх;
  • практика допомагає позбутися страху виступати перед публікою, розвиває відповідальність і готує до майбутнього.
Практика25-do1
Практика25-do2
Практика25-do3
Практика25-do4
Практика25-do5
Практика25-do6
Практика25-do7
PlayPause
previous arrow
next arrow
Практика25-do1
Практика25-do2
Практика25-do3
Практика25-do4
Практика25-do5
Практика25-do6
Практика25-do7
previous arrow
next arrow

Студенти 21 тн та 21 фк, які вперше приступили до практики з позакласної та позашкільної виховної роботи в закладах загальної середньої освіти,  теж висловили своє враження про проведення перших годин спілкування:

  • на початку практики страшно, а потім знаходиш спільну мову з дітьми, і це стає цікаво, викликає позитивні емоції;
  • дуже подобається ходити на практику тому, що діти такі розумні, з ними цікаво;
  • практика  – це можливість отримати реальний досвід, уміння спілкуватися з дитячим колективом;
  • це гарний досвід роботи з дітьми, нові емоції;
  • мені дуже сподобалось спілкуватись з учнями, і я пізнав багато нового для себе;
  • мені подобається учити дітей чомусь новому, організовувати їх;
  • практика допомагає позбутися страху виступати перед публікою, розвиває відповідальність і готує до майбутнього.
Практика25-tn1
Практика25-tn2
Практика25-tn3
Практика25-tn4
Практика25-tn5
PlayPause
previous arrow
next arrow
Практика25-tn1
Практика25-tn2
Практика25-tn3
Практика25-tn4
Практика25-tn5
previous arrow
next arrow

В той же час, напередодні практики все не так просто. В процесі підготовки до зустрічі з учнями виникає багато сумнівів і переживань

Що мене найбільше тривожить в переддень практики 
(з анонімних анкет студентів другого курсу)

Боюся:

  • все забути, або сказати щось не те;
  • що дітям не буде цікаво зі мною і вони не будуть сприймати мене вчителькою;
  • що не зможу заспокоїти дітей, коли вони кричать;
  • що не зможу відповісти на каверзні дитячі запитання;
  • що дітям буде не цікаво, що вони можуть мене не слухати, нічого не робити;
  • чи вийде в мене те, що запланував
  • осоромитися перед дітьми;
  • мене хвилює те, що ТРИВОГА не дасть можливості провести годину спілкування.

Але перші успіхи в проведенні занять окрилюють, приносять відчуття впевненості, усвідомлення того, що при ретельній підготовці все вийде.

Третьокурсники 31 по, 31 тн. 31 фк вже мають певний досвід практичної діяльності в закладах загальної середньої освіти, але практика «Пробні уроки та заняття» – для них теж нова. Вона викликає яскраві емоції та бажання якнайкраще підготуватися і провести уроки.

Юлія Дудко: Педагогічна практика – це чудова нагода перевірити всі свої знання та спробувати себе у творчому польоті вчителювання. Це безцінний досвід роботи з дітьми до того, як почати професійну кар’єру та зануритися в буденні справи освітянської спільноти.
Практика для мене – це безцінний досвід спілкування з дітьми, а також наполеглива праця, в якій можна передбачити всі можливі труднощі та способи їх подолання. Саме ретельна підготовка дала мені змогу досягти хороших результатів у педагогічній практиці.

Марина Даценко: Пробні уроки дали мені чудову можливість перевірити свої вміння на практиці. Практика це цікавий і важливий досвід. Спочатку було трохи складно керувати класом та адаптуватися до різних учнів. Проте завдяки цій практиці я зрозуміла, як важливо вміти не лише добре знати матеріал, але й знаходити підхід до кожної дитини. Цей досвід допоміг мені відчути себе впевненіше у майбутній професії, і я розумію, що така практична робота має велике значення для формування справжніх педагогічних навичок.

Сніжана Чуйко: Педагогічна практика – це унікальна можливість перевірити свої знання в практичній діяльності, зануритися в реальне шкільне життя та відчути себе справжнім учителем. Вона допомагає не лише відточити професійні навички, а й навчитися знаходити підхід до дітей, організовувати освітній процес та долати можливі труднощі. Уроки я намагаюся будувати так, щоб вони були цікавими та ефективними. Використовую інтерактивні методи навчання, адже вони сприяють кращому засвоєнню знань, розвитку логічного мислення та творчих здібностей учнів. Важливо також враховувати вікові особливості дітей, їхні потреби та інтереси, щоб навчання проходило у комфортній та дружній атмосфері.

Для мене педагогічна практика стала цінним етапом професійного становлення. Вона дала можливість не лише застосувати теоретичні знання на практиці, а й зрозуміти, наскільки важлива роль учителя у житті кожної дитини. Цей досвід надихає та мотивує розвиватися далі, щоб у майбутньому стати справжнім фахівцем у своїй справі. Практика для мене – це безцінний досвід спілкування з дітьми, а також наполеглива праця, в якій можна передбачити всі можливі труднощі та способи їх подолання. Саме ретельна підготовка дала мені змогу досягти хороших результатів у педагогічній практиці.

Практика25-po1
Практика25-po2
Практика25-po3
Практика25-po4
previous arrow
next arrow
Практика25-po1
Практика25-po2
Практика25-po3
Практика25-po4
previous arrow
next arrow