Педагогічна рада – головний колегіальний орган управління закладу, до повноважень якого належить вирішення принципових питань організації й здійснення освітнього процесу в коледжі. 28 жовтня 2024 року педагогічні працівники зібралися на друге в цьому році засідання для обговорення завдань щодо якісної підготовки здобувачів освіти. Серед пріоритетних – розглянули питання адаптації студентів нового набору до умов навчання в коледжі; обговорили результати перших діагностувань знань першокурсників з базових навчальних предметів: математики, української мови, англійської мови, історії України. Варто зауважити, що наразі студенти нового набору демонструють із цих предметів середній якісний показник на рівні 69% – 73% . Високий рівень підготовки мають студенти І курсу 2 групи спеціальності 013 Початкова освіта та студенти І курсу спеціальності 061 Журналістика. Разом із тим, значний потенціал та мотивацію до навчання демонструють студенти спеціальності 014.12 Середня освіта (Фізична культура).
Одним з важливих завдань закладу є ефективна професійна підготовка студентів до роботи за фахом, формування таких професійних компетентностей, які є актуальними в сучасній українській школі в умовах реформування галузі освіти. Як студенти вчаться впроваджувати новітні методи навчання на заняттях з психолого-педагогічних освітніх компонентів, проаналізувала спільно з колегами голова ЦК викладачів педагогіки й психології, кандидат педагогічних наук Кочерга О.М.
Пропозиціями, рекомендаціями й порадами щодо подолання освітніх втрат поділилася з колегами завідувач навчально-методичного кабінету Шкуренко Т.М. За результатами обговорення ухвалено загальноколеджний план заходів щодо подолання освітніх втрат з навчальних предметів і освітніх компонентів.
В.о. директора коледжу голова педагогічної ради Мельничук О.І. детально проаналізувала питання належної підготовки закладу до акредитації освітніх програм спеціальностей 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта, указавши на важливість відповідності критеріям, що висуваються до закладу, який акредитує ОПП.
За результатами роботи педагогічної ради ухвалено рішення, визначено терміни виконання та відповідальних осіб.